Jan ScanFlyer Gold 7 Apr 2005 #2 Denne er lidt svær at vudere synes jeg, så jeg nøjes med "kønnere end DY" :smokin
G Guest ScanFlyer Gold 7 Apr 2005 #3 Originally posted by Jan "kønnere end DY" :smokin Click to expand... Det var meget beskedent! - Der er vel ikke ret meget der ikke kan få den betegnelse på sig. :wow: Må også sige, at farverne er bedre på 340-500 end på 747-400
Originally posted by Jan "kønnere end DY" :smokin Click to expand... Det var meget beskedent! - Der er vel ikke ret meget der ikke kan få den betegnelse på sig. :wow: Må også sige, at farverne er bedre på 340-500 end på 747-400
TigerBlack ScanFlyer ettellerannet.. 7 Apr 2005 #4 Dette var jo slettes ikke ille. ganske lekkert egentlig. Men nå har jeg en sans for lilla fly Terning kast *trille trille trille* den stoppa på en 5 , jeg er enig and by the way, De aller fleste liverys er bedre en "tampongen" til DY...
Dette var jo slettes ikke ille. ganske lekkert egentlig. Men nå har jeg en sans for lilla fly Terning kast *trille trille trille* den stoppa på en 5 , jeg er enig and by the way, De aller fleste liverys er bedre en "tampongen" til DY...
Exiz ScanFlyer Silver 7 Apr 2005 #5 Synes den så litt "fortung" ut når det var så mye hvitt foran, og litt for lite lilla bak... Men uansett mye bedre enn mange andre livery! Terningkast 4.
Synes den så litt "fortung" ut når det var så mye hvitt foran, og litt for lite lilla bak... Men uansett mye bedre enn mange andre livery! Terningkast 4.
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 7 Apr 2005 #7 Disse fargene gjør seg klart bedre på en slank modell, en A345 f.eks. :spin:
SAJblue ScanFlyer Blue 7 Apr 2005 #8 *gjeeeeesp* terningkast 2, dette var da utrolig kjedelig! Den gamle liveryen er jo mye penere synes nå jeg.:zzz
*gjeeeeesp* terningkast 2, dette var da utrolig kjedelig! Den gamle liveryen er jo mye penere synes nå jeg.:zzz
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 7 Apr 2005 #9 Jeg foretrekker også den gamle. Lillafargen er ok, men Jumboer med hvitt skrog foran har vi mer enn nok av! terningkast: 3
Jeg foretrekker også den gamle. Lillafargen er ok, men Jumboer med hvitt skrog foran har vi mer enn nok av! terningkast: 3