Re: Texas-tråden (Houston m.m.)
Jeg ville nok satset på å kjøre et stykke fra flyplassen første dagen. Følg Hwy 290 mot Austin, og legg første overnatting til et av stedene langs veien. Helt OK motellerr flere steder. Hwy 290 går til Austin og videre til Fredericksburg i the Hill Country. Overnatting nr. 2 i San Antonio, og så tilbake til IAH neste dag langs I-10 eller de mindre veiene sør for I-10 hvis tiden tillater det-
Er litt i samme båt som Robert.
Har sjekka litt her og der, men klarer liksom ikke bli helt klok på hvor man skal bo.
Jeg og en kompis skal til Houston 9/7 med retur 11/7. Har mer lyst til å se "landsbygda" i Texas, så vi skal leie oss en feit bil. Er det like greit å ta første natta ved flyplassen, leie en bil og reise mot Austin og videre utover i bygda, eller er det mer landsbygd andre veien? Blir ikke klok på kart, google eller noe som helst jeg....
Noen tips?
Tore
Jeg ville nok satset på å kjøre et stykke fra flyplassen første dagen. Følg Hwy 290 mot Austin, og legg første overnatting til et av stedene langs veien. Helt OK motellerr flere steder. Hwy 290 går til Austin og videre til Fredericksburg i the Hill Country. Overnatting nr. 2 i San Antonio, og så tilbake til IAH neste dag langs I-10 eller de mindre veiene sør for I-10 hvis tiden tillater det-