Tettere frekvens på eksisterende ruter

MartinL

ScanFlyer Dusty
Tettere frekvens på eksisterende ruter

Nå skal det bli tettere frekvens fremfor flere nye ruter til sydens varme land!

Fra og med våren 2010 blir det daglige flyvninger fra Gardermoen til de norske favorittene Alicante, Barcelona og Malaga. Fire ganger i uken skal det flys til Palma på Mallorca. I tillegg vil Norwegian ha to ukentlige avganger fra Rygge til henholdsvis Alicante og Malaga.

I stedet for å lansere en rekke nye ruter, har Norwegian i stedet valgt å øke frekvensen på eksisterende, populære forbindelser til Middelhavsområdet. Selskapet vil blant annet fylle hullet etter at SAS la ned sine ruter til Malaga og Palma de Mallorca.

- Vi ser at SAS har trukket seg ut av både Palma og Malaga. Dessuten har Barcelona veldig høy etterspørsel hos oss, sier Skjeldam.


http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article3321705.ece
 
Re: Tettere frekvens på eksisterende ruter

Jeg tror allikevel vil komme flere nye ruter i Europa og utenfor. Spania virker som et umettelig marked!
 
Re: Tettere frekvens på eksisterende ruter

Flotters, men hvorfor ikke Madrid?! :headbang

Nå har både SAS, Ryanair og Norwegian forsøkt seg på Madrid uten hell tidligere. Og det har visst seg som en vanskelig destinasjon for ren O/D-trafikk.

....hadde man derimot hatt god feed i den andre enden, så.....
 
Re: Tettere frekvens på eksisterende ruter

skjønner ikke koffer madrid er en vanskelig destinasjon..... for eg har vert der før.. og byen e kult.. masse butikker.. og serverdigheter og mye å se og oppleve... gode metronettverk til å komme seg rund hele byen...

Folk må begynne å våkne.. hehe :D
 
Re: Tettere frekvens på eksisterende ruter

Ser at DY har begynt med annonser hvor de bruker sine egne ansatte, sikkert for å skape et mer personlig preg over det hele og et forsøk på å vri seg bort fra gebyrfokus og annonsekrig med SAS. Gjorde ikke BU det samme i sin tid med mye bruk av egne ansatte? Mener å huske en pilot i bar overkropp blant annet.
 
Re: Tettere frekvens på eksisterende ruter

LN-Q som frekventerer forumet var jo med i en av BU-reklamene, gudskjelov var ikke det i bar overkropp! Mange husker vel mannen som vinker inn bilen og legger en stein foran ett av dekkene. Sorry Kurt!
 
Re: Tettere frekvens på eksisterende ruter

Intressant at DY øker på RYG-ALC. Da tar de utfordringen fra Ryanair, iallefall.

Ryanair flyr kun fra RYG til MAD ja. Hadde vært fint om vi fikk et nettverksselskap tilbake på denne ruten fra OSL. F.eks Spanair eller Iberia.
 
Re: Tettere frekvens på eksisterende ruter

LN-Q som frekventerer forumet var jo med i en av BU-reklamene, gudskjelov var ikke det i bar overkropp! Mange husker vel mannen som vinker inn bilen og legger en stein foran ett av dekkene

Ingen av oss 3 hadde vel gjort seg i noen bar overkropp på noen reklame du ;)
 
Re: Tettere frekvens på eksisterende ruter

Mener å huske en pilot i bar overkropp blant annet.

Den derre reklamen skulle vel ikke tilfeldigvis eksistere i dag? :love

*mumler forresten noe om at det kanskje er uniformen som utgjør sjarmen :lol: *
 
Re: Tettere frekvens på eksisterende ruter

Hehe, DEN ja :) Sorry Mac, jeg har helt glemt at jeg skulle legge den inn... :(
 
Re: Tettere frekvens på eksisterende ruter

Hehe, mener å huske at Ottar eller noen av deres likesinnede var i harnisk over denne reklamen fordi den bygget opp under myten om/bekreftet at (stryk det som ikke passer):colgate: kvinner ikke kunne lukeparkere.
 
Re: Tettere frekvens på eksisterende ruter

He he, husker den reklamen. Glimrende, som de fleste BU-reklamene fra den tiden:up:

Hehe, mener å huske at Ottar eller noen av deres likesinnede var i harnisk over denne reklamen fordi den bygget opp under myten om/bekreftet at (stryk det som ikke passer):colgate: kvinner ikke kunne lukeparkere.

Ottar er vel stort sett alltid i harnisk, må være slitsomt å ha PMS 24/7:stir
 
Back
Top