Test ut ny booking engine.

Prøvde en haug av 'Last Minute'-tilbud med utgangspunkt Atlanta, men uansett hva jeg gjorde ...

We're sorry, but the specific package you selected has just sold out. Things move fast at the last minute so please check out other date options or start a brand new search below.

Prøvede at søge et hotel i Playa del Carmen for 2 voksne og 1 barn.

Prisen opgivet til ca 1500USD, men i sidste del af bookingen stiger prisen pludseligt til 1800USD pga. et children surcharge - selvom prisen hele vejen i booking er opgivet for 2v og 1b og at der på intet tidspunkt er oplyst om et surcharge.

Absolut ikke tillidsvækkende og noget der skræmmer mig langt væk. Mildt sagt vildledende...

Jeg vet ikke om siden deres først og fremst er ment for reisende innen/inn/ut fra Usa. Det er jo ikke vits å søke på siden deres om man ikke kan sammenligne Norwegian og Sas, og da mister du/dere søkere fra Norge/Skandinavia med en gang. Da kan man like gjerne bare søke på sas.no

Ellers har dere ikke selskaper som AirNewZealand, Emirates, Finnair, SouthAfrican... systemet er helt nødt for å omfatte flere selskap, dersom siden er ment å være "global". På den andre siden har dere veldig mange amerikanske selskap, og det gjør at jeg får en følelse at nettsiden først og fremst er ment for amerikanere. Muligens den er det, men hvis ikke det er tilfellet, er det ikke bra med en slik skjev "fordeling" av hvilke selskaper dere "bruker".

Takk for all tilbakemelding, nå er vi på kontoret og prøver å ta til oss det dere har sagt.

PS: Det er Travelocity som leverer fly-søkemotoren vår. Skal høre med de ang. for få flyselskap.

Noen av dere likte ikke layoten på forsiden, sa det var for mye tekst etc. Ville det vært bedre med f.eks kun ikoner (flights, hotels, rental cars) og et ikon med "Travel reports", slik at man ikke får de trykket opp i ansiktet?

Takk for alle tilbakemeldinger folkens. Nå har vi endret layouten på siden betraktelig, kuttet samarbeidet med Travelocity (som bl.a leverte flights til oss).

Hadde dere giddet å sjekke ut siden på nytt?

Back