Terminal 3 på LHR stengt..

Re: John F. Kennedy-flyplassen i New York ble søndag ettermiddag evakuert.

Flaks at jeg fløy til EWR, da..

I følge NRK tekst TV var det Heathrow T3 som ble stengt pga den flasken......(?)

Det var vel "bare" AA sin terminal. Hysteriet når jo bare nye høyder...

Originally posted by ThomAAs

Det var vel "bare" AA sin terminal. Hysteriet når jo bare nye høyder...

Vel jeg vet ikke om det er hysteri naar en ser hva som skjedde i Glasgow. Det er liten tvil om at ganske saa mye er i gjaere i oeyeblikket.....

Vel . .vanskelig aa finne en balansegang mellom aa se spoekelser ved hoeylys dag og reelt truselbilde. Jeg er ingen vaagehals, men jeg er likevel villig til aa utsette meg selv for en viss risiko for aa unngaa at terrorfrykten tar helt over. Terrorisme gaar ut paa aa skremme og paa aa gjoere oss redde for aa utfoere vaare daglige gjoeremaal. Det er derfor viktig at vi ikke lar oss overvelde av skremslene, men fortsetter med vaare daglige gjoeremaal som normalt. Enten det er aa reise med fly, underground eller andre ting.
Lar vi oss skremme bort fra dette, har slemmingene vunnet, og det kan vi ikke la skje. Det vil skade oss enda mer i lengden.

Re: Terminal 3 på LHR stengt..

http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=258048&cat=66

Og i ettermiddag ble terminal 4 evakuert etter funn av mistenklig pakke

Og VG slår til med dagens overskrift: "Nordmenn evakuert på Heathrow":sarc

Re: Terminal 3 på LHR stengt..

Enig med LN-MOW...

Jeg er langt mer bekymret for kjøreturen til jobb, enn å bli offer for terrorisme... ...og det har jeg tenkt til å fortsette med...

Back