Harald Oanes
ScanFlyer Silver
...går min far rundt og kaller meg, mest fordi jeg ligger så mye våken om nettene og tenker... Altså langt i fra "tenkeren" som har fått sitt portrett på halen på Norwegians nyeste fly, desverre - skulle gjerne vært som Kierkegaard - men min evner strekker nok ikke til der... Når det er sagt vil jeg berømme Norwegian for deres valg av portrett på sine siste fly - Kierkegaard er/var/kommer allti til, å være stor, Arne Jakobsen likeså, som Christian Krogh, som Oda, som - ja, en fin rekke er det... Og igjen har grafikerne gjort en svært god jobb med portrettet, jeg tror faktisk han hadde vært fornøyd selv også... Nå gir jeg bare et tips, helt gratis t.o.m. - få P.S Krøyer på en fly-hale, så får vi både noe Dansk - og Stavangersk...! Kanskje den største av alle Skagen-malerne, var faktisk født i Stavanger og levde sine første 6 år her i byen (ikke alle dansker er klar over det, ble selv veldig overrasket da jeg leste det...) før han flyttet til København.
Ellers føyer denne serie seg inn i rekken av fotodokumentasjoner, ikke fotoserier - både Sola-sola om morgenen og mine fotografkvaliteter slet voldsomt denne morgen, men i alle fall så har DYH vært her, og det kan umulig være mange steder utenom OSL den har vært før Stavanger, vi kjente ny-lukta helt opp på plattformen... Men det ble en kamp mot sola, jeg tapte, fargene tapte, hvitt ble ikke hvitt og rødt ble ikke rødt - og himmelen forsvant - men; "I was here", LN-DYH sept. 2010
hei å hå
H
Ellers føyer denne serie seg inn i rekken av fotodokumentasjoner, ikke fotoserier - både Sola-sola om morgenen og mine fotografkvaliteter slet voldsomt denne morgen, men i alle fall så har DYH vært her, og det kan umulig være mange steder utenom OSL den har vært før Stavanger, vi kjente ny-lukta helt opp på plattformen... Men det ble en kamp mot sola, jeg tapte, fargene tapte, hvitt ble ikke hvitt og rødt ble ikke rødt - og himmelen forsvant - men; "I was here", LN-DYH sept. 2010

hei å hå
H
Last edited: