Med tanke på det jeg har sett av TAP-fly, får jeg ikke terningen til å rikke seg over 1,5, ikke om den hadde vært helt rund engang! (det lille halvpoenget gis for to grønnfarger).
Ikke akkurat de beste bildene å bedømme ut fra, men tror dette kan bli bra, begynner med en 4'er foreløpig, men tror jeg kanskje det er rom for ytterligere et øye på terningen, når et bilde i dagslys kommer.
Bedre enn de gamle fargene, men alt for mye hvitt!
Syns dette var en god oppsummering fra A.net:
"I frankly don't really know what to say... It's sort of an anti-climax. The tones chosen for red and green are brighter then the old ones but it all looks too plain. I dont think it's ugly but it does look low-cost. I wouldn't say it's a major blunder but maybe a missed opportunity. Maybe we should all wait for some outdoor pictures. Oh damn - I'm feeling sad about this... "
Jeg er også i villrede. Fronten ser veldig bra ut, i freche farger og BILLBOARDS (digger BILLBOARDS på fly), men det er mye hvitt og halen er jeg ikke helt fornøyd med.
Terningkast: 4 (men dette er et av de designene som kan bli bedre jo mer man ser dte...)
Jeg vil som de fleste andre ta et lite forbehold, men dette så litt "billig" ut. De gamle fargene var mye penere, men det blir kanskje bedre med litt tilvenning? Det står i tillegg i tråden at dette ikke er helt endelig. Foreløpig terningkast 3.
Jeg synes det ble bra, jeg! Jeg likte aldri den gamle looken uansett. Uttrykket med transparente bokstaver er en motegreie blant designere nå, så det blir spennende å se hvordan tiden vil fare med dette grepet. Jeg liker veldig godt de klare fargene!
Det ble litt for mye low-cost preg over dette liveryet...Halen kunne spesielt blitt utnyttet mer fantasifullt.. litt kjedelig egentlig.. får en 2`er av meg.