G G-COLE ScanFlyer Gold 11 Jun 2008 #1 Noen som vet hva dette er ? Er de det som står her,- eller kan det være "Tante Ju" som kommer forbi ? Siden det står JU052 tenker eg ... ---------------------- JU052 Stavanger 16:30 17:05 - Jugoslovenski Aerotransport ------------------------
Noen som vet hva dette er ? Er de det som står her,- eller kan det være "Tante Ju" som kommer forbi ? Siden det står JU052 tenker eg ... ---------------------- JU052 Stavanger 16:30 17:05 - Jugoslovenski Aerotransport ------------------------
LN-EIR ScanFlyer Silver 11 Jun 2008 #2 G-COLE said: Noen som vet hva dette er ? Er de det som står her,- eller kan det være "Tante Ju" som kommer forbi ? Siden det står JU052 tenker eg ... ---------------------- JU052 Stavanger 16:30 17:05 - Jugoslovenski Aerotransport ------------------------ Click to expand... Mest sannsynlig ja. Den skal i alle fall ankomme Sogndal den 14, og stå over natta til den 15. De tourer vestlandet med gamle tyskere.
G-COLE said: Noen som vet hva dette er ? Er de det som står her,- eller kan det være "Tante Ju" som kommer forbi ? Siden det står JU052 tenker eg ... ---------------------- JU052 Stavanger 16:30 17:05 - Jugoslovenski Aerotransport ------------------------ Click to expand... Mest sannsynlig ja. Den skal i alle fall ankomme Sogndal den 14, og stå over natta til den 15. De tourer vestlandet med gamle tyskere.