Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Jeg er bare glad når bagasjen min mangler på hjemturen.. Deilig med porter serviceOriginally posted by EB
...og jeg må nok belage meg på nok et døgn uten bagasjen min! Ikke dekker reiseforsikringen noe heller når det er mistet bagsje ved hjemkomst!!!
Originally posted by LN-SEK
Ikke for å rippe opp i ting, men på Hurumlandet har det vært strålende sol idag ...![]()
Originally posted by DY
Men det var ikke selve sikten pga tåken som var problemet, freezing fog etter det jeg forstod.
Originally posted by Concorde
Takk gud og hvermann for at ikke Hurum ble valgt, da ville alle flyen vært i rute og Romerike fremdelses være fattig!
Originally posted by Superhai
Så vist jeg husker fra rapporten fra Meteorologisk Institutt da saken gjaldt, så var det flere tåkedager om året på Hurum enn på Gardermoen.
Joda - tåke og freezing henger sammen...skjønte jo den da.Originally posted by Superhai
Originally posted by DY
Men det var ikke selve sikten pga tåken som var problemet, freezing fog etter det jeg forstod.
Ja, det gjorde jo det værre ettersom det også ble deicing og oppvarming i tillegg. Men hadde det ikke vært tåke i utgangpunktet hadde ikke freezing vært noe problem.
Originally posted by HMWK
Har noen peiling på flytyper som ble omdirigert fra OSL til TRF i dag?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.