T-I-R-S-D/A/G

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Prøver med stadig mer avanserte headinger frem til moderatorkorpset får et illebefinnende.

God natt, egentlig, fra Venice. Lang dag med møter i dag. God morgen til alle dere andre, som straks våkner.

Hva er det som skjer i Seattle på onsdag forresten? Prøvde å booke leiebil i stad. Alle eks Thrifty or Sixt er helt (!) tomme for biler. Har aldri sett på makan. Og fly opp i morra kveld. Hadde egentlig booket Alaska men får ikke valgt seter og alt er vagt. Så vi tok ikke sjansen, og booket nettopp med American i tillegg. Der håper jeg i det minste at BA kortet hjelper oss til å få blitt med.

Positivt: Har funnet en sjappe her som selger Hinano øl... fy flate... brings me back. :)

I går hadde jeg en alvors-PM-prat med en Facebook forbindelse som har blitt radikalisert Trump-elsker, og trollet rundt og kalte alle andre asshats + +. Straks skal jeg ha en tilsvarende prat med en giga-Liberal som troller rundt i motsatt ende. Det går helt over styr for mange. Litt som Fnate i kakefatet...

Ha en fin en mens jeg køyer

Last edited:
God morgen fra Chiang Mai. Er nå tilbake i byen etter et par dager oppe i "fjellheimen" hos svigers. Har plukket nydelige jordbær selv om sesongen nå går mot slutten. Klimaet der på drøye 1.000 meter over havet er ikke ulikt norsk sommer. Godt og varmt på dagen og ned mot 12-15 grader på natta. Området omtales av enkelte som "Switzerland in Thailand". Så nå vet dere det...

I dag blir bursdagsfeiring for madammen på en lokal restaurant, så da er det vel bare å sette kursen for nærmeste ATM[emoji3] Ha en strålende T-I-R-S-D/A/G!

3b4c367b20756dd6656b52bf4cd05e04.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk

Last edited:
Glad morgen fra Ris. Klar for en morgenøkt for å logge nye skritt...nå ligger jeg på et snitt rundt 13000 pr dag i 2017 (...hvordan går det hos deg Fnate?) Bryggekontoret byr på forberedelser for morgendagens reise østover. Ha en tipp topp tirsdag!

God morgen fra byen midt mellom Oslo og OSL, deltabyen. 😉 Her har poengfangsten fra helga begynt å komme på konto. Ser ut til å bli 11260 poeng tilsammen! Helt innafor for en liten Hamburg tur på under 24 timer! Det er ekstra poeng en del da, ikke grunnpoeng alt, men allikevel. 😀 Ennå gjenstår det en del turer i doble poeng perioden.
Ønsker alle en riktig fin dag! ☺

God morgen fra Sandaker. Arvingen står i vinduet og venter på gravemaskinene ute skal starte, så da ligger jeg på sofaen litt til. Får vel prøve å få klemt inn en liten treningsøkt etter jobb. Ha en fin dag

Prøver med stadig mer avanserte headinger frem til moderatorkorpset får et illebefinnende.

God natt, egentlig, fra Venice. Lang dag med møter i dag. God morgen til alle dere andre, som straks våkner.

Hva er det som skjer i Seattle på onsdag forresten? Prøvde å booke leiebil i stad. Alle eks Thrifty or Sixt er helt (!) tomme for biler. Har aldri sett på makan. Og fly opp i morra kveld. Hadde egentlig booket Alaska men får ikke valgt seter og alt er vagt. Så vi tok ikke sjansen, og booket nettopp med American i tillegg. Der håper jeg i det minste at BA kortet hjelper oss til å få blitt med.

Positivt: Har funnet en sjappe her som selger Hinano øl... fy flate... brings me back. :)

Ha en fin en mens jeg køyer

God morgen, ikkenoe spesielt som skjer i Seattle på onsdag, bare "business as usual" Seattle er jo som Hegel - skikkelig kvalitet godt gjemt i en attraktiv pakke. Den lille kaffebaren har bra trykk, den lille bokhandlen utvider med 110.000 nyansettelser - ja selv ute på vår lille øy sitter vi stille å ser at verdien på huset går opp med USD 10.000 i måneden. En kan vel forsiktig antyde at den fraflyttningen og bedriftsnedleggelsene de regnedrenge spådde når vi dobblet minstelønnen ikke helt slo til (kanskje regnedrenger ikke vet allt allikevel). Vi står jo sammen med resten av the Left Coast mot Trump, Washington er den første delstaten som har erklært seg som Sanctuary (og kanskje at the Left Coast er omtrent verdens 6 største økonomi legger en demper på Trumps Twitter mot oss (eller er det fordi vi har byttet ut all kaffen til Administrasjonen med DeCaf og Skimmed Milk)

God morgen fra Melhus, mye trøbbel med innreise tillatelsene til drømmeland for tiden å i dag tidlig ble jeg kasta ut 2,5 timer før tiden. Ha en super dag da folkens :-)

God morgen fra DY523. Bare halvfull balje her i dag.
På vei til møte og arbeidsdager på Lillestrøm. Det var Pøsregn i Stavanger så da håpet vi på vårlige dager østom fjellan.
Ha en fin en!

God morgen fra Pretoria! :)

Her står shopping på planen i dag. Helgen skal nemlig tilbringes "off the grid" på et privat vilt-/naturreservat uten strøm og ekstra kamerabatteri + nødlader til mobilen må kjøpes inn. Samt et par andre småting jeg trenger siden jeg ikke akkurat er et villmarkmenneske.

Lurer forøvrig fortsatt på om jeg skal ringe Emirates og oppgradere flightene hjem til Norge til Business, tror det blir en telefon dit i ettermiddag...

Morn fra OSL kantina Utland.

Ble nesten deppa i går over været og ukens værmelding for Bergen. Resulterte i tur til LPA i dag og til LHR på lørdag.

Hva og hvor jeg skal gjøre av meg ved ankomst får jeg ta ved ankomst. Det ordner seg for snille Pax.

Ha en regnfull dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn frå Trondheim. Her er det ein tur på jobb før det blir heim for å feire to-årsdag. Jubilanten var i storslag; kake til frukost og ballongar i taket, krone i barnehagen. Det er nokon som har det!

Her set eg mest og funderar på kva siste vekers hendingar har å seie for tida framover på jobb. Det livnar i lundar, det kan bety så mangt. Mest truleg mykje "arbeid".

Lure framleis på om AVIS kjem til å konfisere den generøse donasjonen med EB-poeng i går, eller om det skal vere slik.

God tirsdag. Her blir det veiving med både armer og bein utover så får vi håpe det hjelper slik at jeg rekker en t/r bgo-osl-bgo før en natt på Comfort. Er det doble poeng så er det doble poeng. Gratis øl og Pringles blir det også. Om det ikke blir 14 timers arbeidsdag istedet da...

Slitsom tirsdag fra d82411, i dag var det min tur å få en drittunge med mark på raden bak.

Hooka hey! Vi var på tokt hos legen i går og det ble omtrent som Fnate på Hudson News. Vraltet ut av apoteket med en diger pose med 'sukkertøy' og 'saft' og startet umiddelbart inhalering av godsakene. Kona sluknet umiddelbart etter å ha tatt sin dose. Jeg forble lysvåken, men nå morgenen etter vi begge i klar fremgang, så det er bare å peise på.

Fortsatt mørkt (sommertid suger), men i dag smakte kaffen godt igjen. The future is bright, men ikke bruk for solbriller ennå.

Hei fra Forus. En drøy time igjen av denne arbeidsdagen. Absolutt ingen planer for resten av dagen og det er egentlig litt digg. Må dog prøve å få gjort litt indretjeneste. Hm...

Glad morgen fra Ris. Klar for en morgenøkt for å logge nye skritt...nå ligger jeg på et snitt rundt 13000 pr dag i 2017 (...hvordan går det hos deg Fnate?)

Dævensk, det er bra ja. Jeg ligger nok rett over 10.000 tror jeg. Men veldig opp og ned. 4000 i går og 23000 i forgårs. Litt sånn.

Jah... da er det 2,5 timer til jeg må stille nysmurt og smilende i lobbyen på brakka. Da bør jeg både rekke litt sit ups og en Starbucks og en rusletur ned på stranda. Har lovet noen der hjemme at jeg har blitt superfit i det siste. Så enten må jeg bli det, eller sjenke henne på tryllesopp og mors hjemmebrent (forøvrig ikke noe å spøke med, da mamma hjalp meg å selge hjemmebrent når jeg var ung. Vi hadde køer av ungdom med tomme colaflasker utenfor døra i helgene. Good times).

Uansett - opp til SEA i kveld. Spent på om det blir "CK-treatment" på LAX

Ha en fortsatt fin en.

Last edited:
Så enten må jeg bli det, eller sjenke henne på tryllesopp og mors hjemmebrent (forøvrig ikke noe å spøke med, da mamma hjalp meg å selge hjemmebrent når jeg var ung. Vi hadde køer av ungdom med tomme colaflasker utenfor døra i helgene.

Da har vi endelig fått forklaring på hvordan den ekstragavante reisevirksomheten din finansieres.[emoji481][emoji484][emoji481][emoji483][emoji57]

God tirsdag fra Sunset Grill på Maho Beach.

Hva kan man si...livet er godt innimellom flybevegelsene!

f2928a013e9d0c5c14721fd4991430ad.jpg

Ha en finfin tirsdag folkens :-)

Haha - herlig. Jeg foretrekker å sitte litt lenger til venstre for å unngå alle parasollene. Men jeg ser fordelene - eller bakdelene om du vil - med plasseringen. :up:

Back