• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

T.G.I.friday:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Soloppgang, kaffe og nyheter som i går. Nå ut for å gå tur på Ekeberg med en samarbeidspartner…og skal ikke se at vi klarer å legge turen om Åpent Bakeri på Holtet… Ha en ekstra bra fredag du også.

God fredag!

God fredag fra Lillestrøm. Her skal det bortekontoreres, men forhåpentligvis avsluttes nogenlunde tidlig så vi kan ha reker på verandaen i efta. Det må lades opp før det blir full gass og Lillestrøm skal gjøres trygg i morgen.

Ha en ekstra stilig fredag

God morgen fra L1. Kontoret kaller, så får jeg se om de bestilte polvarene dukker opp i dag, eller jeg må vente med å hente de. Hermetisk Donald på menyen i kveld. Ha en fin dag

G’morgen herfra. Her regner det. Ikke vært det store været denne gangen, med mindre man liker sne og sludd.
Setter kursen sørover først i morgen. Kamok gleder seg til å møte Fnate og få anthon berg-sjokkisen. Det lovede kronestykket havnet imidlertid i fontena på Fornebu ….

God morgen.. mer eller mindre samme dag som i går.. hjemmekontor med sykt barn, masse håndverkere og litt for mye møter. Noe må lirkes ut i hagen da været skal bli nydelig.

Tre ferier, mye jobbreise og litt for mange middager hittil i år har gjort at Dragen satt meg på slankekur.. helvete det er kjedelig. Får dog lov til å drekke Aass Lite. Det får bli mye Miller Lite i Vegas til uken.

God morgen fra L12 mot Lysaker. Blir nok en del ting som skjer på kontoret i dag før man tar helg. Det skal sørges for at frakten kommer frem, reiser skal bookes, og møter skal avholdes.

Ønsker alle en flott helg når den tid kommer!

God morgen fra Kongsberg. Strålende vær her i dag. Dagen starter med noen blodprøver på sykehuset og deretter blir det trening med slavedriveren (fysioterapeuten). Må vel også prøve meg på en gåtur i løpet av dagen i fin været.

God morgen fra Stavanger. Ukas siste arbeidsøkt er i gang men det er ingen ermer å brette opp lenger siden man har iført seg skjorte med korte ermer. Hvis jeg begynner å brette på dette her kan det fort bli harry.

Om noen timer kan jeg nok sjekke inn på morgensdagens tur over fjellet til Lillestrøm?

Morn fra Kolsås hvor junior ser ut til å ha gjort seg ferdig med sykdom (for denne gang...) og siden mor har satt igjen elsykkelen så tror jeg vi skal ta oss en tur i finværet på jakt etter litt bakst og kaffe. Blir vel også en dose sykkel på TVen i dag tenker jeg

..... Og så kom ho Bjørg med KAKE! Fredagen er reddet!!
e7bf4fb85231d59e62ac317fc621e5a5.jpg

God morgen fra Forus,
Første møter er ferdige , snart allmøte i butikken. Som vanlig blir mai måned en travel måned.
Har sjekket inn på "sputnik'en" over fjellet i morgen. Ser frem til å treffe FP- folket på Lillestrøm. Det blir artig.
Det blir en del jobbing i ettermiddag på 6ern vår på museet. Brannvarslings anlegg skal installeres.
Ha en fin dag.

Morn fra tåkehavet vest om Florø.

Etter en travel uke med nattskift er det nå dagskift som gjelder ut turen. Timelisten med all go’tiden på ble godkjent. Bare å vente til 20.mai før de er på konto.

Fått booket tur til Fillipinene på kommende fri. T/R på biz til 5500.- er jeg fornøyd med så blir det 2 uker fordelt på Cebu og Angeles/Manila.

FQTV

God fredag ettermiddag, da kan vi snart pakke ned kontoret og lage pizza. Har vært ekstra morsomt å spille Tom Mathisen & Herodes Falsk sin "Fylla har skylla i dag". Får nok vinen for meg selv i kveld. :drink:colgate:

God formiddag fra LAS og UA5499. Klar for hjemreise. Første tur blir til LAX før turen går videre med SAS i Plus. Fikk avslag på opogradering, selv om det fortsatt er 3 ledige seter. Litt nedtur, ja, men det er vel bare å manne seg opp.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Back