Ymse paracetpreparater. Flyr du via f.eks LHR så er det bare og fylle opp med lemzip
Alkohol hjelper nok lite, men blir i allefall morsommere å være syk da..![]()
Jeg bruker selv "Cold & Flu" som fås kjøpt på apoteket (Boots) på LHR når jeg merker noe, de har både dag og nattversjon. Så kan du selv ta ettersom du skal ha dag- eller nattflight!
Funker kjapt på meg i hvertfall, og kanskje en dose imodium er greit å ta med om raketten har hyppig utskyting..
Kim
Hadde helt klart sjekket opp i muligheten for innsovingstabletter her. Har selv tatt imovane ved lange turer til vestkysten av Usa eller Tokyo. Sovner etter 15min, våkner etter 5-7 timer. Gull verdt.
Sjekk med lege/legevakten om det er noe du kan ta i din tilstand. If so, do it.
Alkohol hjelper nok lite, men blir i allefall morsommere å være syk da..![]()
Jeg bruker selv "Cold & Flu" som fås kjøpt på apoteket (Boots) på LHR når jeg merker noe, de har både dag og nattversjon. Så kan du selv ta ettersom du skal ha dag- eller nattflight!
Funker kjapt på meg i hvertfall, og kanskje en dose imodium er greit å ta med om raketten har hyppig utskyting..
Kim
Hadde helt klart sjekket opp i muligheten for innsovingstabletter her. Har selv tatt imovane ved lange turer til vestkysten av Usa eller Tokyo. Sovner etter 15min, våkner etter 5-7 timer. Gull verdt..
Noen av oss har dobbelkompetansen inkl. flymedisin... ;-)Medisinske råd fra flygærninger på internett er en ting - det beste er å snakke med legen sin![]()
Noen av oss har dobbelkompetansen inkl. flymedisin... ;-)
Da vil ikke eventuelle legeutgifter i utlandet bli dekket av reiseforsikringen. Jeg ble syk kort tid etter utreise en gang, ringte forsikringsselskapet for å forhøre meg om hvor jeg skulle oppsøke lege, og de ringte fastlegen min for å høre om jeg var frisk før avreise.Medisinske råd fra flygærninger på internett er en ting - det beste er å snakke med legen sin![]()
Jeg ble syk kort tid etter utreise en gang, ringte forsikringsselskapet for å forhøre meg om hvor jeg skulle oppsøke lege, og de ringte fastlegen min for å høre om jeg var frisk før avreise.
Sikkert ikke uten samtykke, nei. Fikk en mobilsvar-melding fra legen midt på natten USA-tid, men var i en del bedre form dagen etter, så det ble ikke aktuelt likevel. Tipper at legen ringte for å spørre om samtykke, og ellers kan forsikringsselskapet kreve legeerklæring hvis de mistenker at du var syk hjemme.Det har vel ikke legen lov til å opplyse om?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.