Swiss til Sydney

Glenn

ScanFlyer Gold
Hei!

Noen som har reist med Swiss til Sydney? Forsøker å gjøre en booking på Swiss sine nettsider, men får opp når jeg skal velge bookingclass, følgende:

Unfortunately we can not book the requested itinerary for you. We kindly ask you to try an alternative flight.

Er det ikke mulig å booke OSL-SYD med Swiss?

Om du gaar inn paa SWISS sine sider og velger World Map ...saa er det Australske Kontinent svaert svaert tomt...saa det er nok som Martin antyder....intet fly - ingen bestilling...

Nei, men de tilbyr via diverse gateways ..

Det er nok bare klønete bookingdialog. Flighten er nok full. Prøv en annen flight - det gikk greit for meg.

Jeg gjorde et forsøk, og søkte. Den foreslår faktisk en del routinger, med Swiss via ZRH til Asia, og connection med bl.a CX, QF og TG videre. Forsøkte først å bare velge det øverste alternativet, og fikk samme feilmelding som Glenn. Forsøkte så og velge via BKK med TH videre (siden de tilhører samme allianse, og kanskje er litt mer "bookingvennlig" enn de andre. Da fikk jeg følgende:

Unfortunately an error occurred while calculating the fare for your itinerary. May we kindly ask you to get in touch with our reservation center.

LX har ikke ruter til Australien..SIN/NRT er nok nærmeste og så videre med SQ..altså en ren STAR routing
Hilsen
Ole

Som nevnt over - det er bare snakk om å finne en routing som har ledige seter. Dette er bare klønete bookingdialog.

LX har ikke ruter til Australien..SIN/NRT er nok nærmeste og så videre med SQ..altså en ren STAR routing
Hilsen
Ole

LX flyr ikke til SIN heller lenger. Som SAS la de ned videreføringen av BKK ruta til SIN. Så bestiller man til Australia med LX, er det vel videreforbindelse med TG, tenker jeg!

BF:cool2

Back