Dette så bra ut... og det virker som Bocuse ikke skuffer.. Da er han vel verdt det de tre stjernene faktisk krever; at det er en restaurant man reiser dit for å spise der? (to er verdt en omvei og en verdt et besøk)
Pushback på tid og beveget oss mot bane 19L som vi skulle ta av på. Mens jeg alltid da har kjørt ned mot enden og tatt av derfra syntes ikke vår sveitsiske pilot at det var noe vits så vi kjørte ut på rullebanen rett utifra terminal på avkjørsel B6 og tok av derfra.
Det var godt han ikke taxet lenger syd, der er det ingen rullebane som er brukbar for tiden![]()
Det er vel den vestre som ikke er brukbar i sør.
Knallbra rapport... Hvordan er det å spise alene på en slik restaurant?
Bra...selv er jeg ikke veldig komfortabel med å spise alene på restaurant.
Absolutt misunnelig på lunchen, selv spist der x 2 og begge ganger rimelig stappmett, Paul er ikke akkurat kjent for å spare på mektige råvarer som fløte og smør. Tradisjonell mat som av og til tenderer mot bistro, men ekstremt veltillaget. MEN: IMHO: Hadde den ikke ligget i Frankrike, og hadde ikke Mssr Bocuse vært slikt et ikon ville ikke de 3* fortsatt vært der? QUOTE]
Det kommer faktisk litt an på hvor den hadde ligget i og det skal være verdt å reise dit for å spise der, og hvi ikke jeg husker feil så snurrer disse reglene rundt Paris sin akse. Mulig den ikke hadde fått samme rating i feks. Oslo.
Gjennom litt forum hjelp hadde jeg visstnok fått noen nye venner og ny familie
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.