• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SweFly på OSL i dag

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
SweFly på OSL i dag

Fikk tips tidligere i dag (mens jeg satt i køen på E18) om at SweFly kom til OSL i dag med ikke mindre enn FIRE fly!!! To av selskapets egne Fokker 50, en Saab 2000 og én Cessna C208 - den siste tipper jeg er til all bagasjen! Noen som har vært oppe og fått tatt bilder??

Re: SweFly på OSL i dag

Selskapet virker som det er drevet av sigøynere...reiser i flokk!!!

Hei

Ja stod med solen i ryggen på 01 r , først kom en f50 så saab2000 swedline
og så nok en f50 , cessnaen landet vel på 01l

tidligere på dagen hadde en nato 707 (er det kc-135 det heter ?) touch and go's på
01r en 3 4 stykker . Skikkelig koselig og høre gromlyd igjen

sevenseas

Dette er Jalla Jalla Airlines fremfor noen :lol

Men på en annen side....Er det noen som har sett noen tall fra selskapet? De har vel holdt på i noen mndr nå, så noe må vel ha kommet ut?

:up:

Det må da være mer økonomisk å flytte over 767 operasjonen til OSL, og heller mate inn de få med svensk adresse dit.. Matingen fra UK til OSL må da også bli billigere ?
Høres noe Jalla Jalla ut ja ! :p

i følge de tallene jeg har sett skal de ha hatt en c/f på 80% på F50-operasjonene mellom OSL og NYO

Hva er c/f på 767? Det virker som de klarer å fylle den opp. Spennende å se hva som skjer når de også skal fly til Bangkok. Når kommer neste 767?

Originally posted by sevenseas

tidligere på dagen hadde en nato 707 (er det kc-135 det heter ?) touch and go's på

Dette var en 707-307C. Og ja, den lyden var heftig - helt klart dagens opplevelse!

Har Swefly vært på OSL i det siste? Noen som vet noe mer om hva som skjer?

Nå har jeg riktignok ferie, men siden jeg ba CK legge inn at de kom med 4 fly har de da vært der mange ganger...

Tror ikke jeg har sett dem der med mindre enn 2 maskiner vel....:thumbup

Originally posted by sevenseas

Når tråden allikevel trekkes opp igjen, det var denne karen som utførte dem, bildet tatt under nevnte touch'n'goes. :)

Back