Aleksander Maaland ScanFlyer Silver 14 Jun 2009 #1 11:40 Munster HV8471 Basiq Air Er det en biz eller noe spesielt?
E Egenes ScanFlyer Gold 14 Jun 2009 #3 Hvorfor bruker Transavia Basiq Air? De har jo skiftet til Transavia! Og kan noen fortelle meg hvorfor de flyr til Münster?
Hvorfor bruker Transavia Basiq Air? De har jo skiftet til Transavia! Og kan noen fortelle meg hvorfor de flyr til Münster?
Lennart ScanFlyer Rusty 14 Jun 2009 #4 Avinor sine lister er ikke oppdatert En gang i tiden hadde Transavia noe som het BasiqAir (billig selskap) Dette er en militær charter, tror eg , derfor flyr de til Munster Maskinen tok av nettopp, rett til værs, garantert helt tom
Avinor sine lister er ikke oppdatert En gang i tiden hadde Transavia noe som het BasiqAir (billig selskap) Dette er en militær charter, tror eg , derfor flyr de til Munster Maskinen tok av nettopp, rett til værs, garantert helt tom
E Egenes ScanFlyer Gold 14 Jun 2009 #5 Transavia er jo billigselskap :lol: Nja, men det kan nok stemme det du sier. Aleksander sa at den skulle stå hele dagen, men da stemmte nok ikke det Er du der ute?
Transavia er jo billigselskap :lol: Nja, men det kan nok stemme det du sier. Aleksander sa at den skulle stå hele dagen, men da stemmte nok ikke det Er du der ute?