Supertilbud med Eurobonus til Chicago

Booket akkurat selv for 15000 t/r i økonomi ekstra. Et sinnsykt bra tilbud!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan tilsvarende komme til flere IC-destinasjoner?? Jeg er hypp på BKK :)

Ved tidligere år, når SAS har hatt slike tilbud om vinteren har stort sett "alle" destinasjonene unntatt BKK vært med. Så tviler på at man får se den i år heller, siden det er høysesong der om vinteren

Ved tidligere år, når SAS har hatt slike tilbud om vinteren har stort sett "alle" destinasjonene unntatt BKK vært med. Så tviler på at man får se den i år heller, siden det er høysesong der om vinteren

Vet dette - men krysser det jeg har... selv om jeg egentlig sparer poeng å reise F med LH`s nye F-class......
Men om TYO dukker opp til 20K i Y+, så kommer jeg nok til å hive meg på..... Får bare kjøpe en C til BKK, med litt kampanjepoist etc, så er det balanse i regnskapet igjen :)

Absolutt fristende, dette!! Likevel tror jeg det vil dukke opp andre destinasjoner til samme poengpris i julekalenderen senere også, vi har jo tross alt bare kommet til 7. desember. Dessuten kommer EuroBonus med spesialtilbud 10. og 17. desember. Det er alltid litt overkapasitet til USA i januar og februar. Men for all del, kanskje jeg legger inn en bestilling i dag - og heller avbestiller dem og får poengene tilbake om det dukker opp noe mer spennende.

Siden SAS fjernet fuel surcharge feiret jeg med å booke en langweekend med dame i Extra. Det var gått opp til 20k nå, så IT har vel rette det opp.
Dukker Newark opp senere er det mulig denne avbestilles.

Lite spørsmål til dere bonusgutta. Var det ikke slik at familiemedlemmer kunne bruke bonusturene også før. Jeg mangler akkurat litt for en tur på mitt kort, men fattern har nok poeng. Hvis jeg logger på med hans kortnr for å bestille tur så får jeg ikke gjort om navnet for det kommer automatisk. MÅ det være kortholder som reiser, eller kan navnet på den reisende gjøres om på et vis?

Lite spørsmål til dere bonusgutta. Var det ikke slik at familiemedlemmer kunne bruke bonusturene også før. Jeg mangler akkurat litt for en tur på mitt kort, men fattern har nok poeng. Hvis jeg logger på med hans kortnr for å bestille tur så får jeg ikke gjort om navnet for det kommer automatisk. MÅ det være kortholder som reiser, eller kan navnet på den reisende gjøres om på et vis?

Du må velge 0 medlemmer og 1 familie når du bestiller.

Take a wild guess... :rolleyes: Har mottatt flere bookinger av gjesterommet i dag. Hyggelig med besøk. På tide å fylle opp barskapet

Back