Sundt-Atlanta?? Hva skjera?

Står masse om det i tidligere tråder, men det jobbes med ad-hoc charter utleie ut fra OSL.
Ikke akkurat hotteste tiden for slike ting, men man får bare krysse fingrene for at det skjer ting utover høsten.

Den er vel leiet for tre måneder som et prøveprosjekt og har blant annet fløyet for Røde Kors. Men jeg må si at jeg overraskende ofte ser 747 på Gardermoen - for tiden, og det er takket være Sundt-Atlanta...

Jeg håper for leietager at det er på "Power by the hour" basis. Kjerra sto uvirksom i morges også.
Eller er det fjernparkering?
Det står godt med fly rundt om på flyplasser ute i verden for tiden og det begynner vel å bli trangt om plassen mange steder.
Gardermoen var intet unntak imorges. Har aldri sett så mange SK maskiner på bakken noen gang både ved hangar og terminalområdet.

Den står på fjernpark inntil videre ja, inntil den skal fly, er vel også en tur i rusegropa og kjører litt motorer i ny og ne, og det er stille om dagen ja. Dy alene hadde 22 maskiner som overnattet her og som stakk ut igjen i morges

Lørdag ca kl 1000 vil det igjen bli fotomulighet av 747 på GM igjen. TF-ARM skal ut på tur!

:hi2

Nope. Ble ikke denne som kommer med det. Har hørt rykter om at Atlas kommer med noe av utstyret.

Da følger litt mer info. Avgangen i morgen er nå utsatt til mandag. De går etter det jeg har hørt ut kl 1620LT mandag.... :hi2

Fra airframes.org:

"TF-ARM recently seen 2009-08-08 as flight MH6150 (MAS6150)
from KUL/WMKK (Kuala Lumpur) to AMS/EHAM (Amsterdam)"

Back