Sundt Air utvider?

Det er vel ikke bare en navnelikhet eller tilfeldighet - men snarere et faktum, men jeg kjenner ikke noen detaljer rundt det hele heller... :(

Hvis jeg tolker det du skriver nå riktig, Rampen, så er jo dette mildt sagt meget interessant...!

Hehe nå skal ikke jeg sette ut noen rykter eller noe, men jeg mener å ha hørt noe om dette, men husker i farta POKKER ikke hvor det var hen....

Hmm, tenke tenke....

Det er vel sikkert andre innpå her med mere kjennskap til SundtAir og deres operasjoner etc?

Det er ikke bare navnelikhet, det er mer....
Jeg kjenner litt til saken, og det kan bli interessant for spottere på OSL etterhvert sies det :)

Dette blir bare mer og mer interessant... Siden maskinen har fått dekaler på antyder jo det at prosjektet er håndfast.
Noen som skal kaste seg inn i kampen om å transportere laks? Maskinen er jo tross alt en frakter.

Er det bare jeg som ikke har fulgt med, eller har det vært fullstendig tystnad om dette inntil nå?

Du røpet det hele Bluebird ;)

Fra spøk til revolver, jeg har bare hørt om at det er folk som kurses på dette nå, men ei noe mere...

Kommer på fredag står det. Da får vi vel opp å kikke! Men hvor skal de parkere den ? Det er vel ikke så mange stedene på OSL det er plass til en 747?

Dette er vel egentlig årets råeste nyhet fra et norsk flyselskap. Jeg bøyer meg i støvet for at Sundt Air satser friskt i dagens marked. Hyggelig for norsk luftfart og hyggelig for norske eksportører som ikke akkurat har vært bortskjemt med fraktmuligheter fra OSL.

Og når skal den komme til OSL på fredag? Drar til OSL rett etter arbeid får få min første titt på Thai sin A345.

Spenstig satsing av et så lite selskap .... Her trengs det kryssing av både fingre, tær og alt annet man kan tenke på tror jeg ..!

En ting er sikkert - denne bransjen blir aldri kjedelig!!!

Virkelig overraskende og frisk satsning. Slutter aldri og overraske flybransjen nei.

Artikkelen i VG sier at "Flyet, en Boeing 747-200F, er et fraktfly med en kapasitet på 58 tonn."

Dette er vel feil? En 767 drar vel med seg en slik mengde frakt.

Back