I følge planespotters.net skal også OY-VKH til San Marino Executive Aviation for «Preighter»-service.
Airbus A330 -343 356 T7-SRS San Marino Executive Aviation delivery 11aug21 CPH-ISL, N-reg
Aner ikke, men vi gleder oss til å ha den til Rhodos på søndag. Ble litt overrasket når jeg så vi skulle ha diger balje på tur.SunClass sendte opp en A330-300 til OSL i går og er nå på vei til Kypros. Er det første gangen A330en er tilbake på OSL på ordinær sydencharter siden koronaen startet?
Aner ikke, men vi gleder oss til å ha den til Rhodos på søndag. Ble litt overrasket når jeg så vi skulle ha diger balje på tur.
Er noe spesielt med å fly widebody i Europa. Vi hadde en A330-200 (OY-VKF) ARN-RHO-ARN i august, og den var i tillegg utstyrt med premium-kabin helt foran. Har aldri sittet så bra intra-Europa før :fly IFE-system og -skjermer var det samme som SAS har, men med ca halvparten av utvalget.
Skal forresten deres A330 være fast på OSL utover høsten eller er den bare her nå i forbindelse med høstferien?
Planlagt med A330-300 til/fra OSl kun nå i høstferien. OY-VKI ser ut til å holde seg for det meste ¨i¨ Sverige i vinter...
Men det blir A330-200 til LPA/SID i vinterprogrammt, samt TFS fram til og med 5.desember. Og HKT på nyåret med ca. 14 dagers mellomrom.
Ingen A330 från CPH då? Eller ska man hyra in någon?
Det var jo snakk om før koronaen, at de skulle bytte ut de eldre A330 maskinene og det ble spekulert i A350. Noe nytt her Tally-Ho?
Eller å ta en Condor og bestille A330-900? Det kan også være et godt alternativ
Espen
———Jeg tror nok selskapet konsentrerer seg med å holde seg i live med det materiellet de har.
Nytt materiell er noe som ligger frem i tid når trafikken har stabilisert seg som MOW er inne på.
———
Tror ikke man behøver bekymre seg for overlevelsen til Skandinavias største og eldste charterselskap (en fortsettelse fra Scanair/Conair), og nye fly og hoteller kommer. De som har nevnt A330-900 har gitt et godt tips. Nye A321 er også til vurdering.
———Aner ikke noe om overlevelsen, men fløy med dere til Rhodos i 330'en den 3dje oktober og hjem igjen i går. Fantastisk crew og en riktig god opplevelse på begge turer. Både på mennesker, mat og drikke.
Ville bare skrive det nå som du var innom her.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.