SU i kveld..

petru26

evig optimist
Ingen som har fått med seg at SU er her med 767 i dag eller? står der så fin og blank så.. trur jeg må stå opp tidlig i mårra så jeg får bilder av avgangen :-)

Ingen som har fått med seg at SU er her med 767 i dag eller? står der så fin og blank så.. trur jeg må stå opp tidlig i mårra så jeg får bilder av avgangen :-)

VP-BAZ diverted OSL, SU321 fra SVO
Denne skal ut som SU212 10JAN

VP-BWV kommer inn på SU211 i kveld og skal ut som SU321 kl 0600 10.1 - Destination LAX

Last edited:
På osl.no ser du ut som om maskinen gikk til LAX kl 0720 i morges. Mens SU 212 som skulle gått 0900 er forsinket til 1200. Kaos?

Los Angeles Internat SU 321 06:00 Avreist 07:20 Aeroflot 51 Gate closed

Morten kan ikke fortelle noen verdens ting gitt, for han er hjemme, men skal straks på jobb....

Og Thomas, du har rett, LH divertet med en hjertesyk pasient sist hmmm, sommer? vår? husker ikke, og dro videre til LAX et par timere senere, etter å ha fuellet LENGE først :)

Morten kan ikke fortelle noen verdens ting gitt, for han er hjemme, men skal straks på jobb....

Og Thomas, du har rett, LH divertet med en hjertesyk pasient sist hmmm, sommer? vår? husker ikke, og dro videre til LAX et par timere senere, etter å ha fuellet LENGE først :)
Jeg vil tro at de må ha dumpet ganske så mange titalls tonn med fuel før de kunne lande på OSL for å ikke overstige Max Landing Weight. Hvor mye FBU4EVER ?

Back