Jeg vil tro at de må ha dumpet ganske så mange titalls tonn med fuel før de kunne lande på OSL for å ikke overstige Max Landing Weight. Hvor mye FBU4EVER
Det gjorde den Odd, jeg satt på jobb her den dagen, og den lå over Bergen når den ba om å få komme til Oslo, og den lå en stund over fjellene før den kom hit, hvilket den gjorde ganske så radig etterhvert når situasjonen til pasienten forverret seg på vei ned...
Den parkerte forøvrig på 208R også, med nesen godt inn mellom bygningene borte på cargo-plata Only in Norway
Hvordan gikk det med SU 212 til SVO i dag?? Kunne ikke finne den igjen på OSL siden.
Kan jo være at jeg er en smule svaksynt, men fant den ikke. Ble den kanselert eller hva?
Hvordan gikk det med SU 212 til SVO i dag?? Kunne ikke finne den igjen på OSL siden.
Kan jo være at jeg er en smule svaksynt, men fant den ikke. Ble den kanselert eller hva?
SU fra SVO til LAX fikk teknisk og landet på OSL, Aeroflot byttet ut Tupoloven som skulle fra SVO til OSL med en 767, som da gikk videre til LAX. Så fikset man den med teknisk som da gikk tilbake til SVO.
Litt tjo og hei, men alle kom frem til slutt....
S
PS. takk for info på avgangen, må ha oversett det på osl.no