Styrtet en flaske vokdka i sikkerhetskontrollen

Kjenn mæ igjæn der ja..........

Men hva er "en vodkaliter"........???

Kan sammenlignes med en "karskliter". I steden for karsk er det ett brennvin som kalles vodka. I likhet med karsk er det mange produsenter av vodka, men disse er gjerne litt mer offisielle en produsentene av karsk. Mange merker av vodkaen lages i våre naboland i øst. ;)

ha ha!! Staa paa!! :D

Hadde vaert artig aa se DC8ern gjoere dette med Calvadosn han mista paa ARN

En ting er helt sikkert, hadde en person bøtta innpå en helflaske med Vodka i "min" sikkerhetskontroll så hadde han ikke flydd med Widerøe den dagen...

E!

Kan sammenlignes med en "karskliter". I steden for karsk er det ett brennvin som kalles vodka. I likhet med karsk er det mange produsenter av vodka, men disse er gjerne litt mer offisielle en produsentene av karsk. Mange merker av vodkaen lages i våre naboland i øst. ;)

Bare sånn for å nevne det så er vel det der en heller dårlig sammenligning siden karsk er kaffe med något blankt oppi.. However, som en med erfaring fra skolegang på den nord-trønderske landsbygda så kan det også være något blankt med en skvett kaffe oppi :colgate: Karsk kommer unasett ikke ferdigprodusert på flaske hvertfall :lol:

Er det lov å si "iddiot"?:nor

Det er helt klart lov til å si "iddiot" om dette. Jeg har heller aldri skjønt dette med panikken for å ikke få handlet kvoten sin. Så dyrt er ikke vodka at nesten hvem som helst i Norge burde ha råd til å kjøpe en ny flaske når en kommer frem. Dette var vel også en som skulle reise hjem til Dresden etter en tur i Egypt, og jeg vil tro at vodka er enda billigere i Tyskland enn i Norge.:cry:

Husker for en del år siden det var oppslag i avisene om en kar som hadde drukket en hel flaske Apfelkorn på styrten for så å legge seg ned å dø! Amatør!

BF:cool2

Back