Strålende søndag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Strålende søndag...

God morgen. Solen skinner, fuglene synger og om litt er kaffen klar. Ha en bedre søndag!

Re: Strålende søndag...

God Morgen, og sol , ja mulig det.
Ble purret på vakta i natt, sitter inne i en kald serverhall, men kaffen er god den...

God morgen til dere der ute !

/Geir

Har ikke helt bestemt meg OM det er en god søndag ennå. Det snør tett og det ligger nesten 10 cm nysnø på badestampen ... og vi leser 15 mai på kalenderen..
Det er på slike dager at jeg av og til lurer på hvorfor jeg bor så langt mot nord:D

God søndag fra Bergen også.
Overskyet her nå.

Har innviet sesongen nå...,- med å ligge i telt.
Var litt for "løsmunnet" i går,- og da var det ikke noe bønn.... Jeg måtte ligge i telt med de to elste guttene i hagen. De begynnte å finne soveposer og annet i gårkveld.....
-Men det gikk fint ! Vi fikk sove alle tre, og ikke var det så kaldt heller. Det var rundt 7 grader i gårkveld....

Noen har begynt en bedre livsstil denne uken. Det innkluderer budlight, cola light og veldig få andre ting... En fortsatt god helg, mandag er det flight!

Originally posted by Dag Viking
Noen har begynt en bedre livsstil denne uken. Det innkluderer budlight, cola light og veldig få andre ting...

"Bedre livsstil" hmmmm :p

God morgon i från Monaco där solen skiner och Savipix sitter på balkongen och läser inför examen. Bara 4 kvar nu.

Originally posted by Farmer
Har ikke helt bestemt meg OM det er en god søndag ennå. Det snør tett og det ligger nesten 10 cm nysnø på badestampen ... og vi leser 15 mai på kalenderen..
Det er på slike dager at jeg av og til lurer på hvorfor jeg bor så langt mot nord:D

Men vi litt lenger nord har sol og +3 grader ;) Men den sludda litte granne i natt ja :)

Noen har begynt en bedre livsstil denne uken. Det innkluderer budlight, cola light og veldig få andre ting... En fortsatt god helg, mandag er det flight!

BudLight!!! Hvis man ikke liker øl,men liker å stå på ramma og pisse så er det kanskje greit?

Nærsnes er badet i sol,plenen er luket for løvetann og det er cabrioletvær.Frognerseteren med epleterte og varm sjokolade står på programmet!
:hi2

Originally posted by FBU 4EVERBudLight!!! Hvis man ikke liker øl,men liker å stå på ramma og pisse så er det kanskje greit?

Det skal nemlig bli slutt på mage her i gården. Livsstilen der man kjører til Wallmart og fyller opp handlervogner større enn en norsk tilhenger med snacks er det slutt på. Ølet smaker vondt, men det får man leve med. Det meste smaker vondt her borte uansett. Kvalitetsdrikke får man gå over til når man kommer hjem på "ferie" (hvis 20+ og litt sol kan kalles slikt)
:thumbup

De neste tre ukene skal det ikke smakes et "light" produkt... Tror faktisk det skal bli vin hver dag også...

'Light' er juks og smaker dritt ... kjoep 'ordentlig' vare og ta en halvtimes joggetur istedet. Det gir bedre resultat.

Men hvorfor gaa paa Walmart? Skikkelige varer finnes for dem som leter .. men det koster selvsagt littegrann mer ..

Her paa BI er det graatt ... sitter med Peet's kaffe i koppen, laptop'en paa fanget og hoerer paa siste ligarunden fra England ....

hva er likheten mellom Bud Light og sex i en kano??

[glow tcolor=red, fcolor=black, size=3, strength=6]IT'S FUCKING CLOSE TO WATER!!!![/glow]

For en som ikke liker smaken av øl - så må jo det faktum at det smaker vann være veldig positivt!!!

Det er derfor Bud Light og dens like er storselgere ... de drikkes av folk som egentlig ikke liker oel.

Ja, det smaker forferdelig. Minner om russetiden da man fikk en kasse Seidel til 213kr.
Gleder meg til Ringnes! Heldigvis får man tak godt øl som Newcastle også.

Nå blir det ikke øl på et par dager uansett.. Eller kanskje i morgen:up:

En ting skal Lite'n ha, det er faktisk mindre kalorier i enn i melk. (under 100 i en 0.33)

Det jeg alltid har sagt: øl er sunnere enn melk :cheers:

MOW: Peet's er bra! Visste ikke at man fikk slike kvalitetsvarer fra Bay Area oppi nord ;)

Originally posted by OMW

MOW: Peet's er bra! Visste ikke at man fikk slike kvalitetsvarer fra Bay Area oppi nord ;)

Man kan si mye rart om Safeway, men de har fafktisk mye bra varer ...
Og paa kaffefronten er jo etterhvert baade Peet's, Tully og Starbucks blitt hyllevare ... prismessig ligger de jo hoeyt over Folgers og den dritten der, men de selger bra likevel.
Men naa er jo vi nordvesternere kaffeholikere, da .... :p

Originally posted by CK
hva er likheten mellom Bud Light og sex i en kano??

[glow tcolor=red, fcolor=black, size=3, strength=6]IT'S FUCKING CLOSE TO WATER!!!![/glow]

Er det nå vi skal anta at du snakker av erfaring? :p

Eneste som er bra med Folgers (kaffe) er reklamen...:spin:

Ja, det smaker forferdelig. Minner om russetiden da man fikk en kasse Seidel til 213kr.
Gleder meg til Ringnes! Heldigvis får man tak godt øl som Newcastle også.

Nå blir det ikke øl på et par dager uansett.. Eller kanskje i morgen:up:

RINGNES!!! Fra det ene ondet til det andre! Ringnes er den største tragedien som har rammet norsk ølkultur etter Svartedauen og bedehusbevegelsen!

Nei! Aass for oss!
:cheers:

Back