Strålende mandag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
Strålende mandag

God morgen mandag fra Bangkok.
Klokka er drøyt 10 og en har allerede klart å komme seg ned i Chinatown. Nå nytes en ice Mocha på café Amazon og en bevilget seg like godt en sjokolade muffins.
Det ryktes at neste på programmet er tempel, men slikt hører jo med.
Ha en flott mandag :)

226a55b5f40be99e63bf0feafa2de3d2.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Strålende mandag

Best mandag fra Ris. Kaffe, nyheter og forum før kontoreringen begynner. Siste dag med skyer og regn…gleder meg til gjensyn med blå himmel i morgen. Ha en best start på uken.

God mandag fra L1. Inn i uke 2 av 7 med back to back prosjektreiser i inn og utland etter en helg i Gdansk for å lade batterier og overvære konsert. Glad jeg slapp hotell denne uka... Ha en fin en.

Mornings fra Hvalstad. Barnehage leveringen er gjennomført, men nå blir det hjemmekontor og hjemme med sykt barn. Da er det plutselig heller ingen som skal kjøres på hockey, så får kanskje gjennomført løpeturen min tidligere enn planlagt? Ha en fin dag.

God morgen fra Krostadelva! Hjemmekontor her også i dag. Skal følge minstemann til en legetime, så da kontoreres det hjemme før og etter legetimen. Skal prøve å få meg en løpetur mens det fortsatt er dagslys her også! Ønsker alle en flott dag!

God morgen frå TRD/WF E190-E2. Første gang eg har blitt tildelt eitt såpass fany, grønt fly. ANX via TOS for ei veke i nord for å tenkje på ting som går fort.

Ser ut som brukbart med vårstemning og greitt føre nordover.

Ha ein bra dag!

God morgen fra Kongsberg. Litt lettere vær i dag ser det ut til.

God morgen fra Krostadelva! Hjemmekontor her også i dag. Skal følge minstemann til en legetime, så da kontoreres det hjemme før og etter legetimen. Skal prøve å få meg en løpetur mens det fortsatt er dagslys her også! Ønsker alle en flott dag!

Her starter dagen også på sykehuset for litt rutinemessige prøver. Skal ta meg en treningsøkt på sykehuset etterpå og så blir det nok litt undervisningsplan legging etter der.

Strålende mandag

Morn fra Granka. Tilbake på sykkelsetet i dag etter en hviledag med all inclusive i går. Glad jeg ikke hadde betalt for det, da lunch- og middagsbuffé ikke var så mye å skryte av spør du meg.
Dagens store spørsmål er om det blir 3 eller 5 mil i dag. Ruta er lagt opp så man kan ta avgjørelsen rimelig sent på de første 3 milene

God morgen fra Parkveien. Herlig med lys morgen og blå himmel. Ha en fin start på uken!

God morgen fa kontoret. Ble en ganske fin økt i svømmehallen i dag tidlig og noe av den massive mævlingen i helgen er jevnet ut.

Her er det finbesøk igjen så det blir en hektisk uke med konferanse og sikkert noen druer. Det jeg gleder meg aller mest til nå er nakkekoteletter med tzatziki i kveld.. Satan.

Back