• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Strålende fredag fra Dudva

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Strålende fredag fra Dudva

Under 10 timer til extraction team kommer. Har aldri trodd jeg skulle bli glad for å komme meg hjem på en fredag.

Ha en god en alle som har blitt reddet av luftens riddere.

Re: Strålende fredag fra Dudva

Mornings fra Prærien. Her sitter jeg med tekoppen og funderer på hva jeg skal prioritere. Gårsdagens fangst var en rotte tatt med kost på lekeplassen til guttungen. Ble liv i leiren da gitt [emoji13]
Til Tjøme i kveld. Ha en fin dag og TFIF

0d875f5934253b787f5f95f9d4db0566.jpg

Guud maurning fra Tananger
(Ai shall say dis onli vånse :p)

Her ser det ut til å bli en 20+ type temp. i dag, med mer eller mindre skyfri himmel, og jeg skal bedrive fysisk arbeid på jobben i dag :drunk: Wish me luck
Heldigvis er det fredag!

Planen for helgen blir å ta en kjøretur, hvis været tillater det, litt inn i landet. Må kanskje passe meg for sauer i veien :8:

Ha en fin fredag, og helg, forumister :)

Mårnings fra bartebyen
Lettere redusert etter litt øl igår , men kjørbar var jeg iallefall.Motorsykkel til jobb i finværet, og flybilletter til hovedstaden i november er bestillt( ikke jinx) :D

Ha en strålende dag

Hepp fra D-AISF som skal ta oss til (ikke fra) FRA [emoji6] Deretter venter første langdistanse tur på 6,5 måned - endelig! #firstworldproblem Det blir LH542 til BOG med en flott A346, og deretter et nytt bekjentskap videre til LIM med Avianca. ETA: når dere står opp i morgen [emoji38]

1 måned ferie. Snakkes [emoji2][emoji2][emoji2]

God fredag fra Bar Cubo Varna. Slavena har laget juice og kaffe. På toppen har jeg funnet de beste stolene, bordet og stråparasollen. Utsikten er forskjønnet med regatta rett utenfor her. Skal nyte fredagen. Tror ikke jeg ville vært annet sted om jeg kunne velge fritt
God fredag. Med eller uten rotter eller håndpressa juice!

Back