Kan man da lese litt mellom linjene at en avgjørelse om STS og Spirit i realiteten er klar men det vil endelig vil bli avgjort når man finner ut av hva man skal gjøre med SGS?
Ellers er jeg langt mer spent og opptatt av de andre sakene som etter planen skulle ha blitt tatt opp på det møtet![]()
Servisair, Swissport, Menzies, Aviance ... kanskje tilogmed Celebi, FlightCare eller GroundForce ..??
Skulle jeg veddet en femmer, hadde jeg kanskje holdt paa Swissport ...
Jeg holder en liten knapp på Norport. ^_^
Da var Opsahl på nytt direkte på NRK1, og det kan virke som noen har tatt en alvorsprat med han siden sist. Nå sa han at de skal få folk hjem til jul og at han regner med at folk kommer på jobb i morra, og at de skal stå på som vanlig. Selv om de har fått noen mer sykmeldinger enn normalt for morradagen, men at det ikke ville gå utover trafikken så langt.
Kanskje ikke så dumt. Tror ikke noen av partene har noe godt av å ha en slik løs kanon på dekk.....
Jeg holder en liten knapp på Norport. ^_^
...norport er i.l.a ett år erstattet med røros i bgo og svg.![]()
Er dette en gjettekonkuranse hvor vinneren er den som kommer med det mest idiotiske svar ????
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.