Stormøte 17 desember

Re: Stormøte 17 desember

Enig der MOW. Swissport er faktisk ganske så oppegående. Jeg kjenner til Swissport fra NCL bl.a.

Kan man da lese litt mellom linjene at en avgjørelse om STS og Spirit i realiteten er klar men det vil endelig vil bli avgjort når man finner ut av hva man skal gjøre med SGS?

Ellers er jeg langt mer spent og opptatt av de andre sakene som etter planen skulle ha blitt tatt opp på det møtet:)

....ja,det er jeg og... noen som har noe info om dette?

Er det ingen som har hørt noen angående hva som skal erstatte Q400 flåten??

Tyst som i graven, S. Infomøte i kantina BOO i morgen 1045 v/Stein Terje.

Da var Opsahl på nytt direkte på NRK1, og det kan virke som noen har tatt en alvorsprat med han siden sist. Nå sa han at de skal få folk hjem til jul og at han regner med at folk kommer på jobb i morra, og at de skal stå på som vanlig. Selv om de har fått noen mer sykmeldinger enn normalt for morradagen, men at det ikke ville gå utover trafikken så langt.

Servisair, Swissport, Menzies, Aviance ... kanskje tilogmed Celebi, FlightCare eller GroundForce ..??

Skulle jeg veddet en femmer, hadde jeg kanskje holdt paa Swissport ...

Jeg holder en liten knapp på Norport. ^_^

Da var Opsahl på nytt direkte på NRK1, og det kan virke som noen har tatt en alvorsprat med han siden sist. Nå sa han at de skal få folk hjem til jul og at han regner med at folk kommer på jobb i morra, og at de skal stå på som vanlig. Selv om de har fått noen mer sykmeldinger enn normalt for morradagen, men at det ikke ville gå utover trafikken så langt.

Kanskje ikke så dumt. Tror ikke noen av partene har noe godt av å ha en slik løs kanon på dekk.....

Så er denne avgjørelsen at de kommer til å gå inn for salg, mon tro?

Kanskje ikke så dumt. Tror ikke noen av partene har noe godt av å ha en slik løs kanon på dekk.....

Nesh... Han har jo god tid til aa paavirke folks tid og liv etter nyttaar ogsaa dersom arbeidsgiveren hans ikke gjoer som han vil :D

Nytt forslag !

Selg flyvirksomheten til LH , og behold Groundhandling i SAS, som da kan døpes om til ... SGS..

...norport er i.l.a ett år erstattet med røros i bgo og svg.:p

Fullstendig umoden og grunnløs påstand... Må si at oddsen for at WF groundhandling i SVG og BGO er borte innen 2008 er omme vil være laaaaangt større :-)

Back to topic:D

Er dette en gjettekonkuranse hvor vinneren er den som kommer med det mest idiotiske svar ????

Hehe.. hva er premien?.. Var ikke meningen å støte noen dah.. Er det noen gode kilder til at Røros skal etablere seg i SVG og BGO? Om ikke tror jeg denne bør legges død..

Har akkurat fått med meg informasjon.blabla til SAS på nyhetskanalen. Om det er korrekt det han sier er dette et sykt eksempel på hvordan fagforeningene kan skakkjøre en bedrift.
Etter massive underskudd i CPH synes SGS at det er helt greit med drift "As usual" ?
SGS Norge tjener ikke penger, men det er ikke fagliges feil? Tipper at ikke alle i administrasjonen har hodet i et fatle, men har stor tro på at faglige er "eksperter" til å trenere så godt som ethvert forsøk på effektivisering.. Gosh .. er det mulig! Hvordan kan en ledelse sitte stille å se på dette?

Få på plass en sterk ledelse som tør å vise vei samt beslutte. Begynn med å rævkjøre idiotene som sitter som tillitsvalgte - helst så hardt at de velger å slutte fremfor å fortsette som ordinære brønnpissere..

Kan da ikke være så fordømt vanskelig...? Eneste problemet er at det er farlig seint.. Er redd toget er på vei fra perrongen..

Back