Storfint besøk

sarpingen87

ScanFlyer Blue
Storfint besøk

Denne helgen har RYG hatt storfint besøk. 9G-AED har nemlig stått med sin prakt der hele helgen og på vei hjem fra Øvrevoll (nei, ikke hester på fire ben, men hester på fire hjul har vært temaet) tok jeg ett bilde av fuglen.

Dessverre sjenerer gjerdet litt, men du ser maskinen så. Første gangen jeg legger ut ett bilde her håper det blir bra.

Attachments

• 096.jpg
    096.jpg
    102.9 KB · Views: 517
Re: Storfint besøk

Nyyyydelig - dumt med gjerdet men bedre å få et bilde med gjerde enn ikke noe bilde! Takk!

Stilig maskin ja. Er ingen tvil om hvem som kan lage pene fly, og hvem som IKKE kan...^_^

Hehe, lurer på hvor mange som har vært oppe og tittet på den i helga, var oppe og tok en titt selv tidligere i dag :)

Utrolig synd at vi ikke har noen ordentlig spotteplass på Rygge, men det er klart, det er jo masse superhemmelige greier på den militære siden så det er jo forståelig at alt gjøres for å forhindre at noen andre enn de som jobber der skal få sett noe som helst...

Synes i og for seg at rampen syd for terminalen er ganske fine med tanke på innsyn. Man kommer relativt tett innpå maskinene der, og i tillegg blir vel alle maskiner av en viss størrelse som er på besøk parkert der - som denne og BBJ'en som var innom i vinter.

Joda, men det er et stort gjerde i veien som gjør det mildt sagt tungvint å få tatt bilde av hva som enn måte stå der (med mindre man gjerne vil ha med et gjerde på bildet), og det er enda mer tungvint å få tatt bilde av avganger eller landinger.

Om man stiller seg på vollen på andre siden E-6 er det faktisk mulig å få greie bilder... om en er heldig med rotation f.eks. Også får man litt overhøyde i forhold til gjerdene - de er jo doble der maskinen står i helgen. Tror det skulle vært mulig å fått til et bilde derfra - hvor gjerdet ikke var så dominerende som på bildet ditt! Pga av at jeg jobber 12 timers skift alle 3 dagene, har jeg ikke hatt mulighet til å forsøke, men jeg har iallefall nytt synet av den når jeg har kjørt forbi! :)

Back