flyKSU ScanFlyer Gold 13 May 2009 #1 Storfint besøk på KSU i kveld Aeroflot-Nord tok turen fra Arkhangelsk i dag, sammen med de vanlige traverne. Her er noen bilder. LN-RND på vei til Bergen VP-BXM Bergen Air Transport LN-BAA. Takk for titten, og sleng med en kommentar Last edited: 13 May 2009
Storfint besøk på KSU i kveld Aeroflot-Nord tok turen fra Arkhangelsk i dag, sammen med de vanlige traverne. Her er noen bilder. LN-RND på vei til Bergen VP-BXM Bergen Air Transport LN-BAA. Takk for titten, og sleng med en kommentar
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 13 May 2009 #2 Re: Storfint besøk på KSU i kveld Faktisk en gammel Linjeflyg/SAS maskin den Aeroflot Nord maskinen!
putzmeister ScanFlyer Dusty 13 May 2009 #3 Re: Storfint besøk på KSU i kveld Fine bilder, den F-50n er bare lekker
mikro A330 Medlem 13 May 2009 #4 Re: Storfint besøk på KSU i kveld Aeroflot Nord har vel et av de peneste fargeskjemaene :up: Godt dokumentert.
Re: Storfint besøk på KSU i kveld Aeroflot Nord har vel et av de peneste fargeskjemaene :up: Godt dokumentert.
flyKSU ScanFlyer Gold 14 May 2009 #5 Re: Storfint besøk på KSU i kveld Takk for det. Enig i det med Aeroflot-Nord ja
Northrider FlyKirurg 14 May 2009 #6 Re: Storfint besøk på KSU i kveld Meget flott! Hva gjorde Aeroflot-Nord der?
S sukram ScanFlyer Gold 14 May 2009 #7 Re: Storfint besøk på KSU i kveld Noe oljerelatert kanskje? Ellers er jeg enig, livery til Aeroflot Nord er virkelig pent, selv på gamle Antonover ser det ikke så ille ut.
Re: Storfint besøk på KSU i kveld Noe oljerelatert kanskje? Ellers er jeg enig, livery til Aeroflot Nord er virkelig pent, selv på gamle Antonover ser det ikke så ille ut.
R rampen ScanFlyer Silver 14 May 2009 #8 Re: Storfint besøk på KSU i kveld Maskinen kom fra Arkhangelsk, og kom med mannskap til en russisk båt som foretok mannskapskifte i Kristiansund i dag.
Re: Storfint besøk på KSU i kveld Maskinen kom fra Arkhangelsk, og kom med mannskap til en russisk båt som foretok mannskapskifte i Kristiansund i dag.
flyKSU ScanFlyer Gold 15 May 2009 #9 Re: Storfint besøk på KSU i kveld Ble den stående lenge? Stod å ventet i en drøy halvtime på at de skulle fjerne den he**tes trappa sånn at jeg kunne få tatt noen brukandes bilder, men ble fort lei... Takk for kommentarer folkens
Re: Storfint besøk på KSU i kveld Ble den stående lenge? Stod å ventet i en drøy halvtime på at de skulle fjerne den he**tes trappa sånn at jeg kunne få tatt noen brukandes bilder, men ble fort lei... Takk for kommentarer folkens
L litt-amatør ScanFlyer Gold Medlem 15 May 2009 #10 Re: Storfint besøk på KSU i kveld Fine bilder. Helt enig at Aeroflot Nord har fine farger og er flott å se på.
Re: Storfint besøk på KSU i kveld Fine bilder. Helt enig at Aeroflot Nord har fine farger og er flott å se på.
sk931 ScanFlyer Rusty 15 May 2009 #11 Re: Storfint besøk på KSU i kveld Var det ikke sådan at Aeroflot efter en ulykke med Aeroflot Nord var ude og sagde, at Aeroflot Nord ikke måtte hedde Aeroflot Nord mere Hilsen Ole
Re: Storfint besøk på KSU i kveld Var det ikke sådan at Aeroflot efter en ulykke med Aeroflot Nord var ude og sagde, at Aeroflot Nord ikke måtte hedde Aeroflot Nord mere Hilsen Ole