• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Store deler av Dreamliner ankommer Everett

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
http://seattletimes.nwsource.com/html/businesstechnology/2003680162_787delivery25.html

Det gaar fremover .....

The giant customized cargo plane swung open on its unique hinge at 7:50 p.m. Inside the cavernous interior, a metal frame held the horizontal tail from Italy in five sections, the largest of which looked like a pair of folded wings. This was the initial cargo in what will soon become a fast-paced, round-the-globe schedule of shuttling large sections for the hot-selling jet.

2003680007.jpg
 
Heh, de er gode til å sette navn på maskinene hos Boeing. Først kaller de LCFen for the Drag Queen, og nå dette:
The 42-foot-long frame carrying the tail pieces slid out of the Dreamlifter on a specially built 118-foot-long, 110-ton loading machine. During its development last year the loader was referred to inside Boeing as the "DBL Project," for Darn Big Loader.
 
Det var fint vær på Everett i dag, de fleste hangar dørene sto åpne... Bortsett fra 787 hangaren ;)
 
Back
Top