Stiste nytt!

Er det problemer med å få på plass et ordentlig tilbud? Det meldes jo stadig om nye operatører, nye flytyper, etc. Hvorfor er det ingen kontinuitet i tilbudet?

YES !

Endelig får vi Do 328 i fast rute på BGO igjen.
Et perfekt fly for denne ruten.

Begrensninger på MOL? SAS kjører med store 737 hele året, kan da umulig være problem med småflyene uansett her oppe?

Originally posted by BGO

YES !

Endelig får vi Do 328 i fast rute på BGO igjen.
Et perfekt fly for denne ruten.

he he.. Første gang jeg noen gang har sett noen har blitt blad for en oppgradering til en Dornier... Sikkert bedre enn Saaben, though

Originally posted by Trash2000

Begrensninger på MOL? SAS kjører med store 737 hele året, kan da umulig være problem med småflyene uansett her oppe?

He he! Ja, nei, det beviser bare hvor godt enkelte setter seg inn i saken. Vi hadde da A321 fra Gran Canaria her i vinter så jeg tror ikke det skulle by på problemer...:lol:

328'en er en veldig behagelig maskin å fly, men jeg er overrasket over at Vildanden for andre gang satser på et lite og ukjent selskaps som skal tilby flytjenester for dem - DAT ble vel for dyre? En 32-seter er nok bedre for SKE enn en ATR, et klokt valg - og , som sagt, 328'n er behagelig og rask. Kanskje Vildanden endelig kan tjene litt penger også??

Etter hva jeg har forstått ble både Coast og DAT kastet ut av Geiteryggen. Dette til tross for at begge selskapene hadde investert i aksjeposter i Vildanden.
Det skal bli spennenende å se hvor lenge dette nye selskapet kommer til å fly for Vildanden . Time will show:question:

Etter hva jeg har forstått ble både Coast og DAT kastet ut av Geiteryggen. Dette til tross for at begge selskapene hadde investert i aksjeposter i Vildanden.

Coast ble vel for liten med sine Jetstream, og DAT ble for stor med ATR. Til informasjon så flyr jo Aurora idag på DAT`s callsign, og tar jeg ikke mye feil er de medeier i selskapet også.

Coast kjøpte seg opp i Vildanden, mens DAT aldri har vært inne på eiersiden i selskapet.

Nei, Westflyer. De har eget callsign ihvertfall her i Skien, og da går jeg nå ut ifra at det er over hele linja. De bruker samme rutenummerene son DAT hadde, men de sier "Aurora" først!

Hilsen Frode!

Back