• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sting på onsdag.

enml

ScanFlyer Gold
Sting på onsdag.

Noen som kan være så snille å sjekke opp om det ligger inne noe charter på Molde Årø i forbindelse med Sting sin konsert? Han kommer vel på onsdag og reiser på torsdag.
På forhånd takk!:)

Re: Sting på onsdag.

Løfter denne tråden i håp om at noen kan gi meg et svar på om det ligger inne noe som helst....:huh:

jeg kan ikke finne noe, men det er ikke alltid jeg finner biz-jets

Eg har ferie Wiggo, så eg kan ikkje hjelpe deg før på mandag, men då er det vel gjerne for seint?? :o

Håper du held oss oppdaterte på molde international JAzzAirport?:)

Sting er jo så jordnær at det faktisk kan hende han kommer med rutefly....., men ikke vet jeg.:-p

Originally posted by LN-SSL

Sting er jo så jordnær at det faktisk kan hende han kommer med rutefly....., men ikke vet jeg.:-p

Vel jeg kjenner enkelte som jeg absolutt vil beskrive som jordnære som hender bruker private jet.......

Det er en "bønne" på vei til MOL i dette øyeblikk, "Mermade 7176" elns..

"Mermade 7176"

7076... *pirk-pirk*;) Landet på ML ca. 15:20.

Vel jeg kjenner enkelte som jeg absolutt vil beskrive som jordnære som hender bruker private jet.......

Joda..., enig i det, men noe skal man jo mene...

Edit: ser forøvrig ut til å ha en respektabel flåte dette Air Alsie (callsign: Mermaid), så det kan godt være Sting som er på tur ja...

Back