Stille mandag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen. Straks til kontoret for siste arbeidsdag på to uker. Visum for Kambosja har tikket inn iløpet av natten så nå er det bare å få tak i en sjåfør i landet samt å irritere seg over at The Killing Fields ikke ser ut til å kunne strømmes eller kjøpes for å lastes ned i Norge. Noen som vet om andre spennende måter å gi en 13-åring et innblikk i Røde Khmer?

Innmari upraktisk at Dnb har stengt S-banken delvis i påsken så det ikke er mulig å åpne regionsperrer på Visa-kortet…

Siste hjertesukk av i-landsproblemer er at SAS i forrige uke fjernet "seat block" for EBG og EBD, antageligvis ubevisst. Det har jo skjedd en gang tidligere også. Sud du har vel hotline til storsjefen så forventer at du ordner opp i dette.

Last edited:
Back 2 work:-) Lufthansa hjem i går ble nettopp som å kome hjem. Med null status var det imponerende at purser tiltalte oss med navn ved utdeling av vannflasken før avgang. Fine flyvninger hele veien hjem…men at det ikke er plass til 3 kofferter i en ny EQE og at man må sitte krokrygget i baksetet var rett og slett overraskende og morsomt for oss som ikke kjører tysk. Nå klar for jobb i 3 dager. Digger at Oslo er stille og ikke bare i dag:-)

God morgen fra Lommedalen. Dagen startet litt for brått da jeg kom på at konas VW ID4 ikke er helt fulladet. Dermed måtte jeg ut å flytte den og koble til. Vi skal på påskefjellet i morgen ettermiddag, men bilen har fått en ulyd, så vi skal en tur nedom Møller Slependen. Det høres ut som om en drivaksel er løs. Blir den stående der til i morgen, så får vi ikke fulladet før vi drar til hytta uten innlagt strøm. Planen er ellers å se mer på bremsene på Leaf'n Jeg måtte i hui og hast bytte håndbrekkvaier på fredag morgen, før PKK senere på dagen, men den returnerer ikke skikkelig, så bremsene ligger svakt på, så det må fikses. og så blir det å pakke før påskefjellet i morgen.
at det ikke er plass til 3 kofferter i en ny EQE og at man må sitte krokrygget i baksetet var rett og slett overraskende og morsomt for oss som ikke kjører tysk. Nå klar for jobb i 3 dager. Digger at Oslo er stille og ikke bare i dag:-)
Hæ, er det mulig? 3 kofferter for en liten tur til Italia? Med innsjekket og håndbagasje hadde kona og jeg 26kg til sammen for vår 33 dagers tur i januar. Selv i en Perodua Axia var det god plass i bagasjerommet etter vi hadde puttet alt inn. Og jeg som trodde du var både verdensvant og reisevant....

Vi kjøpte to nye kofferter i Italia…en ble kastet i Italia og en ble med hjem igjen i tillegg til de to nye. Less is more er oppskrytt.

Mornings fra Beitostølen. Et Teamsmøte, en skitur med minstemann og en skitur alene, er planen før jeg kjører ned til Oslo for en sub-24 timers tur. Pit stopp i Asker for å plukke opp ymse ting jeg glemte, men sånn kan det gå når kona ga meg ansvar for å pakke. Det gjelder gjøre jobben så dårlig man ikke blir bedt om å kjøre den igjen. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Rundt 0 grader her og snø i luften. Kona har dradd på jobb og ungene purker og sover så far har huset alene. Jeg skal få rettet litt oppgaver som jeg har liggende i dag, ellers må det ordnes litt i huset etter selskap i går. I kveld blir det bridgespilling i klubben.

God morgen fra R13 "feil vei", hopper av i Lier for å møte en kollega og så biler vi til halvveis inn i Sverige for eventyr og godt betalt de neste 12 dagene. Glad jeg ikke skulle fly slik det ser ut i dag.

Ha en fin en!

Hæ, er det mulig? 3 kofferter for en liten tur til Italia? Med innsjekket og håndbagasje hadde kona og jeg 26kg til sammen for vår 33 dagers tur i januar. Selv i en Perodua Axia var det god plass i bagasjerommet etter vi hadde puttet alt inn. Og jeg som trodde du var både verdensvant og reisevant....

Antall kofferter har vel absolutt ingen ting med verdensvant og reisevant å gjøre ? Det er mye som styrer behov for forskjellig bagasje behov, at dere klarer dere i den situasjonen dere er i, betyr ikke at det er normen. Sett pris på at vi er forskjellige ;)

Her en også klar for hjemreise, sjekket inn til morgen dagens hjemreise via Frankfurt, etter litt modifiseringer og tilbus og styr er det Business hele veien hjem, men tror jeg fremdeles må betale for kofferten - har bestillt EBer til OSL i morgen tidlig, et utmerket tilbud som inkluderer overnatting på Ris, Complimentary Wine paa ettermiddagen og Espresso før avreise.

Skal bli godt å komme hjem til jentene på verden beste lille woke island.

Poenget mitt er fortsatt at det er rart at en E klasse må ha en koffert i baksetet fordi det kun er plass til to kofferter i bagasjerommet…

Poenget mitt er fortsatt at det er rart at en E klasse må ha en koffert i baksetet fordi det kun er plass til to kofferter i bagasjerommet…
Hehe, ingen her klarer å se forbi flyverdenen vettu👍

Ellers enig med MB EQE; jeg spurte om ikke madammen hadde fått hjerneblødning da det plutselig en dag stod en EQE i oppkjørselen vår på Vinderen. Ho hadde faktisk kjøpt den støgge kjerra..

Etter litt styr har ho nå en iX4.

Innmari upraktisk at Dnb har stengt S-banken delvis i påsken så det ikke er mulig å åpne regionsperrer på Visa-kortet…

Sbanken stenger da ikke før i morgen
I tillegg har de informert om at muligheten til å sette regionsperre ble fjernet fra 21. mars

Last edited:
God ettermiddag fra Jåttå,

Møter ferdige her i prosjektet , noe wrap-up gjenstår før det blir utskei her i finværet.
I morgen tar jeg gjemmekontor før kursen settes østover på onsdag.

Ha en fin dag.

God morgen fra La Quinta. Siste dagen i LA ble helt urolig med en fantastisk frokost på Lancers og deilig sightseeing oppi deres svar på Knausen. Ble litt nedtur å komme hit i går etter å ha falt så pladask for LA, skikkelig pladask

Embassy Suites må ha bestukket Tripadvisor og klientellet i denne lille koselige byen La Quinta Old Town må tilvennes. Men - mistenker at vi skal få kost oss her også. Eneste er at det blir familieråd senere i dag om bytte av hotellen. CFOen med perleøredobbene har hintet til en åpning der.

For oss som kjører kun tysk (med et lite britisk unntak da tyskerene ikke hadde noe så vulgært som Range Rover) så kan vi melde at X5 tok tre kofferter, tre store bagger, 1 liten homsebag (min), 1 stor pose med Bud Light og potetgull med kyllingsmak og en stygg dameveske som koster en leilighet i Gøteborg.

ea01df68-cd0a-426e-b181-9f56530d3e88.jpg

9ebbdd23-5492-408e-a98a-b411a57a5a47.jpg

e33153b0-75cf-4b02-9d9a-ddc8504b4512.jpg

31fc4495-ab8b-4ea3-a80f-1b394bdae37b.jpg

God mandag! Cape Town kan melde om glimrende forhold. Det nytes. Mat, drikke, konsepter og design slutter ikke å imponere. Og helt herlige priser.

God mandag fra en blå 787.

Ny fritur på trappene og oppgraderingen over dammen gikk igjennom.

Skal bli godt å komme hjem og slappe av, gjøre noe annet enn å jobbe 12 timer i døgnet.

Ha en finfin mandag folkens!

Sent fra min SM-S918B via Tapatalk

God morgen fra Montreal. Her bærer det hjemover med BA sent i kveld. Har heldigvis fått sen utsjekk fra hotellet til kl 16 så jeg kan sitte og hjemmekontorere litt, og så skal jeg ut og treffe en fyr her borte og spise Vietnamesisk for første gang i livet.

Gruer meg rett og slett litt for flighten hjem. Det suger med så korte transatlantiske flighter om natten, og deretter måtte igjennom LHR som menig og avslutte med 2-ish timer hjem. Men i morgen ettermiddag er jeg hjemme hos Oversmurfadoren og har nesten en uke ferie. Så det blir best i verden tenker jeg.

Ha en best mandag

He he.. Dragen er en keeper. Da har vi sjekket ut av Embassy Suites og booket syv dager på Tommy Bahama Miramonte Resort. Det varte ikke lenge..

He he.. Dragen er en keeper. Da har vi sjekket ut av Embassy Suites og booket syv dager på Tommy Bahama Miramonte Resort. Det varte ikke lenge..
Satser på at Dragen tar hele regningen og? Hørtes dyrt ut.
Jaja god mandag fra Oslo. Her er det vinter og drit og sludd. Skulle heller vært i California. Når jeg tenker meg om er det nok den delstaten i USA jeg har vært flest ganger.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Satser på at Dragen tar hele regningen og? Hørtes dyrt ut.
Jaja god mandag fra Oslo. Her er det vinter og drit og sludd. Skulle heller vært i California. Når jeg tenker meg om er det nok den delstaten i USA jeg har vært flest ganger.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

He he.. hun tar alltid regningen, men totalt ble det kanskje en 1500 mer per natt og litt mindre rom. Men hotellet var noe helt annet (Kjørte bort og gikk en tur på området og der var helt nydelig)

Back