M Midtiblinken ScanFlyer Gold 25 Mar 2024 #21 Embassy Suites er ikke dårlig, men du vet hva du kommer til. Mange store grupper der.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 25 Mar 2024 #22 Noen av oss er så gamle at vi også opplevde forløperen til Embassy Suites - nemlig kjeden Granada Royale Hometel….
Noen av oss er så gamle at vi også opplevde forløperen til Embassy Suites - nemlig kjeden Granada Royale Hometel….
dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 25 Mar 2024 #23 Midtiblinken said: Embassy Suites er ikke dårlig, men du vet hva du kommer til. Mange store grupper der. Click to expand... Jeg tror kanskje det var sol sengene på parkerings plassen som var litt skuffende
Midtiblinken said: Embassy Suites er ikke dårlig, men du vet hva du kommer til. Mange store grupper der. Click to expand... Jeg tror kanskje det var sol sengene på parkerings plassen som var litt skuffende
M Midtiblinken ScanFlyer Gold 25 Mar 2024 #24 EB said: Noen av oss er så gamle at vi også opplevde forløperen til Embassy Suites - nemlig kjeden Granada Royale Hometel…. Click to expand... Så gammel er jeg ikke, har faktisk aldri hørt om de. Lenge siden jeg var for ung til noe!!
EB said: Noen av oss er så gamle at vi også opplevde forløperen til Embassy Suites - nemlig kjeden Granada Royale Hometel…. Click to expand... Så gammel er jeg ikke, har faktisk aldri hørt om de. Lenge siden jeg var for ung til noe!!