• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sterling opruster på SK-"guldruterne"

Re: Sterling opruster på SK-"guldruterne"

Jeg skjønner ikke hva Sterling driver med nå. De burde heller legge ned i Norge enn å drive slik de driver nå. Jeg trodde planen var å overlate OSL-CPH til DY, men nå har de jo endret logoen på sterling.no slik at de over hele forsiden reklamerer for deres sterke stilling på rutene BGO-CPH, OSL-BLL og OSL-CPH og at de øker fra 15/9 på OSL-CPH. På førstnevnte rute sender de advarsler til kundene om ikke å bestille med dem fordi de har tenkt å legge ned. Og OSL-CPH skal da overtas av DY fullt og helt.

De burde jo defintivt har fulgt rådet her og valgt et charterkonsept pluss kanskje noen ruter fra Danmark.

Søker man på rutene fra OSL oppdager man at destinasjonene stort sett er eller blir lagt ned. Men på litt forskjellige måter. LPA- flightene i vinter er bare tatt bort. Til AGP får man trolig opp både DY's og NB's avganger i vinter fortsatt, men man kommer ikke videre fra lavpriskalenderen til booking. Til LGW kommer det ingenting- ikke en gang en kalender uten flighter. Dette er jo bare tull. Jeg har alltid hatt litt sansen for NB og har gode erfaringer med å fly dem, men nå surrer de fælt og noen bør snarest ordne opp.
 
Re: Sterling opruster på SK-"guldruterne"

Litt surr i Norwegian/Sterling-systemene nå. Ifølge Sterling skal Norwegian operere alle ruter på OSL-CPH (det står Operated by Norwegian Air Shuttle A/S), men antallet avganger tilgjengelig er mye større på Sterlings nettsider enn på Norwegians. Ja, faktisk er tidtabellen helt forskjellig mellom selskapene! Ingen avgangstider er like.

Ser også at en fullfleksbillett hos Sterling koster 997 kr. mot 1963 hos Norwegian.

Hmmm...

Flytiden hos Norwegian på CPH-OSL er nå oppe i 1 time og 20 minutter!
 
Re: Sterling opruster på SK-"guldruterne"

Flytiden hos Norwegian på CPH-OSL er nå oppe i 1 time og 20 minutter!

Hæ? Legger de inn en 10minutters forsinkelse i flytiden? Gate-to-gate tar det aldri så lang tid med mindre det er noe kluss og typisk flytid er normalt i underkant av 1 time
 
Re: Sterling opruster på SK-"guldruterne"

LGW flighten jeg har booket 9. feb-12. feb. I tillegg droppet inn en e-mail
fra dem i dag med mye skryt av CPH-LGW-AMS ruter !
 
Re: Sterling opruster på SK-"guldruterne"

Gikk inn på bestillingen min for å "lekebooke" seter. Den eksisterer ikke
lenger ! Dukker den opp hos DY ? Eller......:angry::cry:
 
Re: Sterling opruster på SK-"guldruterne"

Tror at NB har begynt å bestemme seg.

Vi har i alle fall mottatt informasjon fra dem ang vinterprogram.

Jeg har ikke sett det selv, men etter hva jeg har forstått så blir det noen "egne" avganger.
Jeg har heller ikke sett på destinasjonene som kommer til å gå i egen regi - men kan vel si såpass at BLL er en fast NB dest som de ikke gir fra seg.

Reidar, send meg booking ref for LGW turen så skal jeg sjekke Sterling systemet i kveld.

S
 
Re: Sterling opruster på SK-"guldruterne"

Hvem er egentlig ansvarlig for Sterling sine reklamekampanjer...........På hegnar.no idag så reklamerer de for "Opptil 2 daglige til København". Hva er poenget med å bruke penger på markedføring på en rute som legges ned om kort tid?
 
Back
Top