Originally posted by FlyHi
Jeg synes nu også at det bliver en sorgens dag når den sidste afgang med Maersk-fly er overstået. Personligt har jeg haft rigtig mange gode oplevelser med selskabet - der altid har taget sine kunder seriøst - uanset om det var i gamle dage, på charter eller idag som lavpris. Selv en lille detalje som at servere en kop kaffe eller te for sine passagerer - selv efter de gik lavpris synes jeg er en rigtig flot detalje. Noget andre selskaber (bl.a. SK) kunne lære meget af.
Uanset hvor lidt man har betalt for billetten hos Maersk er man altid blevet godt behandlet...
Jeg vil savne DM meget....
Blot min mening...
Ja sådan kunne det være, men nogen gange er der milevidt mellem den gode
service. Det er vist nok et evigt tilbagevendende problem, når du flyver.
----
Selv fløj vi med DM til Venedig i Juni....Pragttur til Venedig...
På hjemturen havde vi, grundet tidspunktet, valgt at betale en upgrade ombord.
Vi havde også bestilt og betalt for et måltid...
Jeg så en cabin attendent går gennem kabine med 3 bakker og stillede dem
foran netop de 3 pax, der sad på Large(altså forrest)
---
Da samme steward kom til os og spurgte, hvad vi ville købe, kunne jeg jo kun
fortælle at vi havde bestilt(hjemmefra). Vi havde også en kvittering som min kone
fandt frem og viste ham.
---
Og så bredet panikken sig i hovedet på ham....Jamen dem har vi jo serveret til
de 3 der sidder foran..På en forespørgsel om de havde spurgt om navnet, fik vi til
svar at det jo ikke var nødvendigt når man sad på Large...
Efter lidt snakken frem og tilbage, fik vi lige pludselig at vide, at vi jo åbenbart
ikke kunne blive enig, så kabinechefen måtte tage over......
Vi snakkede frem og tilbage, og hun fandt så en løsning som ikke var tilfredsstillende
for os...
---
Men for at komme videre, accepterede vi til sidst....Vi bad så om 2 små flasker
vin samt æblejuice til vores søn, og det er her DM besætningen kunne have reddet
den i land....
Vi fik jo lov til at betale for vinen....men de 10cl vand fik vi altså frit !!!!
---
Vi var målløse, tænk , vandet var gratis !!!!.
Jeg ville mene, at hvis vinen var gratis, havde DM aldrig hørt mere, men nu sendte
vi en klage....og fik medhold men ikke pengene retur(Dm havde jo et stort hul at
fylde dem i)
Så karakteren for udturen var 9, men hjemturen var 0
Hilsen
Ole