• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sterling legger også ned ARN-LGW

MD90

ScanFlyer Blue
Sterling legger også ned ARN-LGW

Ifölge Sterlings priskalender legges også ARN-LGW ned fra siste uken i oktober. Sterling har hatt double daily på denne ruten.
 
Re: Sterling legger også ned ARN-LGW

Wow, hvor mange fly blir satt på bakken ? I vinter eller permanen t..
 
Re: Sterling legger også ned ARN-LGW

Så da er det altså atter en gang ingen rute til Gatwick fra OSL..
Synd.
 
Re: Sterling legger også ned ARN-LGW

Flyver de ikke stadig indenrigs i Indokina ? (Sverige)
 
Re: Sterling legger også ned ARN-LGW

MMX-LGW er også væk - Herved er der kun CPH tilbage med flyvninger til LGW. Her er den planlagte udvidelse fra 3x til 4x daglig tilgengæld også droppet.

Derudover er ARN-AMS også væk.
 
Re: Sterling legger også ned ARN-LGW

Mange av rutene må vel nødvendigvis forsvinne siden de skal fly mye for Norwegian ut fra Sverige vel?
 
Re: Sterling legger også ned ARN-LGW

Lite otydliga med ARN-LGW för det går inte boka men i tidtabell så ser det ut som om den ska gå en gång om dagen, men man vet ju inte!Konstigt om man tog bort den helt, har ju sett ut att gå hyfsat, bättre än andra linjer som i så fall blir kvar
Amsterdam står samma i tidtabell, den är borta från nov, men Bryssel är än så länge kvar.
 
Re: Sterling legger også ned ARN-LGW

Sterling må åpenbart bygge seg opp igjen på nytt. De må kutte alle ruter som de ikke tjener penger på, inngå strategiske samarbeid (f.eks. med Norwegian), rydde i flyflåten og bli enige med seg selv om hva slags selskap de faktisk skal være. Det letteste er å gjøre det de tradisjonelt har vært gode på, og det er chatervirksomhet kombinert med noe rutevirksomhet til Syden. Så kan de selvsagt videreføre de rutene der de klarer å tjene penger utover dette, f.eks. Oslo-Billund som visstnok går ok (?). Jeg har dessverre liten tro på at Sterling kan bli et selskap for forretningsreisende, det har de vist gang på gang at de ikke klarer.
 
Back
Top