The Ticketor
ScanFlyer Dusty
Jo, BSSW. Det burde den. *klikk*
... de holdt på å styra med disse billettene sine rundt og omkring "fast tracken" til SAS idag morges.
Desperat, ja. Et selskap som må gi bort sitt produkt for å tiltrekke seg nye kunder har et produktproblem, vil jeg påstå.
Helt ryddig svar fra Hr Kobro her etter min oppfatning.
OSL skal være herre over eget område. Alle kredittkort selskaper som forsøker å prakke på oss sine kort må jo også ha tillatelse på lik linje med andre fra OSL for sin gratisvirksomhet.
Sterling kunne med letthet ha innhentet dette på forhånd uten at OSL skal beskyldes for å drive proteksjonisme over for norske aktører.
OSL driver butikk og da skulle det bare mangle at de ikke skal være herre over egen "disk".
Og den siste linjen din er det ikke mye tvil om........ ;-)
OSL kan man vel trygt si er herre over egen disk ... he, he
Og hva er feil med det, PAS?
Og hva er feil med det, PAS?
"Thomasen" - er det meg det siktes til?; i såfall er jeg ikke med på notene.
Poenget mitt var vel at markeds/reklameavdelingen til Sterling gjør mye rart.
Oavsett om det är bra eller dålig marknadsföring har andra tidigare gjort det. Ryanair har gjort det förr, rederiet Viking Line gör det med jämna mellanrum. Skillnaden är att om Sterling gör det liknas det vid en desperat handling. Och många är ivriga på att påpeka det av någon anledning.
Fy fan for noen jævla nisser som sitter på dette forumet her. En gjeng med mammagutter som sitter med kameralinsene sine langs rullebanen og ronker hver gang det lander eller tar av et fly....
Og tror de har greie på alt som foregår innen luftfart![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.