Stem på din halehelt - Kontroversielt resultat eller ikke?

Re: Aril Edvardsen, kontroversielt?

Takhøyden er ikke veldig stor blant dem som har uttalt seg her.

Aril Edvardsens livsverk gir grunnlag for en plass på halen, mener nå jeg. Sett dere inn i hva han har utrettet, så kanskje dere skifter mening?

Aril Edvardsens livsverk gir grunnlag for en plass på halen, mener nå jeg. Sett dere inn i hva han har utrettet, så kanskje dere skifter mening?

Enig. Edvardsen bygget og drev blant annet mange barnehjem i u-land. I tillegg til div fredsarbeid. Fikk i 1999 internasjonal fredspris for hans innsats i fredens og forlikelsens tjeneste verden over. I utlandet er han også veldig kjent for sitt arbeid for fred og forsoning.

Re: Stem på din halehelt - Kontroversielt resultat eller ikke?

Da burde Norwegian poengtert det og ikke det at han var en "evangelist". Jeg ser for meg at det kan oppstå diverse situasjoner når folk av andre religioner skal med på flyet med evangelisten.

Last edited:

Etter måten avstemningen ble avholdt, og at Edvardsen definitivt IKKE er fra Stavangerdistriktet, så er nå også jeg enig i at dette var "en stygg sak" ja.

Norwegian valgte selv å dele landet inn i fire områder: Oslo, Stavanger, Bergen og Trondheim. Da var det helt naturlig å inkludere Kvinesdal i Stavangerregionen.

Aril Edvardsen foretok f.eks. mange av sine flyreiser med utgangspunkt i Stavanger lufthavn, Sola.

Synd hadde håpet å se Wenche Foss på en av halene på de nye flyene sine :)

Nja, har vel ikke vært i jorda lenge nok, heller Viggo Widerøe/Ludvig Braathen, selv om dette sikkert vil bli sett på som gratis reklame for Widerøe

Back