Stavanger-Shetland?

WestAir

ScanFlyer Blue
Jeg ser at det jevnlig er flygninger mellom Stavanger og Shetland. Er dette rute eller charter? Noen som vet hvem som flyr (LOG?)?

Loganair har fløyet den ruta siden 18. september i år.
På Avinor.no står ruten oppført som charter.

Noen tips om hvordan man kan booke seg en helgetur dit fra Oslo? Om man prøver booke på nett får man bare forslag om å ta Atlantic Airways fra køben. Dyrt blir det også.

Noen tips om hvordan man kan booke seg en helgetur dit fra Oslo? Om man prøver booke på nett får man bare forslag om å ta Atlantic Airways fra køben. Dyrt blir det også.

FlyBe fly fra Bergen om sommeren (onsdager og lørdager), ellers så kan du ta BA (via LON og en eller annen skotsk flyplass) for rundt 3000. Blir fort 9-10 timers reisetid, så litt overdrevet med tanke på helgetur.

FlyBe fly fra Bergen om sommeren (onsdager og lørdager), ellers så kan du ta BA (via LON og en eller annen skotsk flyplass) for rundt 3000. Blir fort 9-10 timers reisetid, så litt overdrevet med tanke på helgetur.
Takk, men ser ut til at FlyBe ikke har gjennomgående fra OSL, og å bruke 3 feriedager på en helgetur blir litt mye. Hadde ikke Widerøe ruter til slike destinasjoner før i tiden?

Shetland, Færøyene, Grønland og Bornholm, det var mye enklere å fly dit før. :(

Syns det er rart Atlantic og Air Greenland ikke har noe nærere samarbeid med SAS. CPH er jo livslinja for Færøyene og Grønland. SAS har vel dessuten stadig en større aksjepost i Air Greenland?

For de av dere som ikke er klar over det - Loganair eier Suckling. Suckling flyr D328 i flybe-farger og egne farger, og Loganair flyr DHC-6 og Saab 340 også i flybe-farger. Loganair har en del BN Islanders som de flyr bl.a. på Orkenøyene, men de er spesialfarger - og jeg regner med at maltwhisky vet hvilket destlleri jeg sikter til.

For de av dere som ikke er klar over det - Loganair eier Suckling. Suckling flyr D328 i flybe-farger og egne farger, og Loganair flyr DHC-6 og Saab 340 også i flybe-farger. Loganair har en del BN Islanders som de flyr bl.a. på Orkenøyene, men de er spesialfarger - og jeg regner med at maltwhisky vet hvilket destlleri jeg sikter til.

Var jeg ikke klar over, takk for info.

Back