moderator
Og så prøver vi alle gå tilbake til tema....
moderator
SE-REX skal være observert med minst 1 hvit winglets, i følge et bilde på Facebook
Er det noen som vet hva som er problemet med A321 OY-KBB? Etter to uker i Tallinn har den stått på bakken på Arlanda siden 12.desember, og det er jo blitt besvart i en annen tråd at den ikke er malt om.
Mulig det er nevnt et sted allerede, men så vidt jeg har forstått skal ARN være kun Airbus-base fra sommeren 2020 en gang.
Med tanke på det etter mine beregninger bare var 7 737 (6 -700 og 1 -800) igjen der i starten av desember, og gitt leveringstakten på A320neo i det siste og fremover, så høres det ganske sannsynlig ut
Og at OSL-basen vil få Airbus allerede denne vår/sommeren understreker nok det vil jeg tro.
ARN-basen tømmes nok, før OSL-basen får Airbus høres nok logisk ut.
Og at OSL-basen vil få Airbus allerede denne vår/sommeren understreker nok det vil jeg tro.
ARN-basen tømmes nok, før OSL-basen får Airbus høres nok logisk ut.
Både SE-ROA og SE-ROE flyr i dag parallelt rute LPA-OSL. Begge rute og ikke charter
![]()
I november har jag för mig att det bara var 738 och inte A20N?Ja, dette har ligget ute i vinterprogrammet siden i sommer. Flyr hver lørdag med A320neo.
I november har jag för mig att det bara var 738 och inte A20N?
Fløy SE-REX fra SVG til LHR på fredag og L/H Winglet var hvit.
Ang. REX; Skal denne ut av flåten snarlig siden den fortsatt har den gamle kabinen? Eller er det generelt at 700 ikke oppgraderes?
https://norspotter.wordpress.com/sas-status-cabinretrofitsh/LN-RNO, Boeing B737-700 – Gjuke Viking – Blir ikke oppgradert!
LN-RRM, Boeing B737-700 – Erland Viking – Blir ikke oppgradert!
LN-RRN, Boeing B737-700 – Solveig Viking – Blir ikke oppgradert!
SE-RER, Boeing B737-700 – Svein Viking – Blir ikke oppgradert!
SE-RES, Boeing B737-700 – Rut Viking – Blir ikke oppgradert!
SE-RET, Boeing B737-700W – Katarina Viking – Blir ikke oppgradert!
SE-REU, Boeing B737-700W – Folke Viking – Blir ikke oppgradert!
SE-REX, Boeing B737-700W – Lodin Viking – Blir ikke oppgradert!
SE-REY, Boeing B737-700W – Kristina Viking – Blir ikke oppgradert!
SE-REZ, Boeing B737-700W – Margareta Viking – Blir ikke oppgradert!*
SE-RJS, Boeing B737-700W – Sigvalde Viking – Blir ikke oppgradert!
LN-RCX, Boeing B737-800 – Höttur Viking – Blir ikke oppgradert!
LN-RCY, Boeing B737-800 – Eylime Viking – Blir ikke oppgradert!
LN-RCZ, Boeing B737-800 – Glitne Viking – Blir ikke oppgradert!