Status SAS/Spanair -81/82 ?

RolfL

ScanFlyer Gold
OY-KHP/SE-DIK/SE-DIL/SE-DMB är ju leased till Spanair. Är det fortfarande den aktuella situationen ? Någon mer/annan -81/-82 uthyrd från SAS till Spanair nu ?

OK, tack , då ska jag kolla upp den. Den flög för Spanair i början på juni men är kanske tillbaka eller utbytt.

Søndag 5.juni var dette det første jeg fikk se da jeg entret avganghallen på Kastrup, ca kl.15:30 lokal tid. OY-KHE sto ytterst på B-piren, ved gate B15, tror jeg. Og den gikk for Spanair, ganske forsinka, med mye folk.

Attachments

• JKKkheCPH050605-1.JPG
    JKKkheCPH050605-1.JPG
    92.6 KB · Views: 15
Ser jo svært hybrid-aktig ut med alle dekor-mixene av SAS, Star og Spanair på samme fly.
Forresten artig å se Norwegian-halen på bildet. Norwegian er blitt mer og mer vanlig på CPH :)

Då verkar ju OY-KHE vara tillbaka hos Spanair igen, kom ju tillbaka från Spanair 16 april som SK9240 MAD-CPH och var åter i SAS-trafik 17 april som SK697 CPH-VIE.

Originally posted by EK 007
KHP har vært noen turer i SVG for SK nå i det siste. I Star Alliance Spanair farger.

Verkar konstigt , vad menar du med "i det siste"? Flyger ju fortfarande för Spanair !

Originally posted by Fellowship
Søndag 5.juni var dette det første jeg fikk se da jeg entret avganghallen på Kastrup, ca kl.15:30 lokal tid. OY-KHE sto ytterst på B-piren, ved gate B15, tror jeg. Og den gikk for Spanair, ganske forsinka, med mye folk.

Söndagen den 5 juni flög OY-KHE för SAS och har väl gjort så sedan den kom tillbaka från Spanair 16 april !

KHE står hos SAS Teknisk på gardermoen. Inne til en PI-Check. er vel i drift igjen om en snau måned..Kanskje motor-dekslene blir lakket om i mellomtiden!

Originally posted by Canopy
KHE står hos SAS Teknisk på gardermoen. Inne til en PI-Check. er vel i drift igjen om en snau måned..Kanskje motor-dekslene blir lakket om i mellomtiden!

Stämmer bra, kom till Oslo som en ferry från CPH häromdagen.

Originally posted by RolfL
Originally posted by EK 007
KHP har vært noen turer i SVG for SK nå i det siste. I Star Alliance Spanair farger.

Verkar konstigt , vad menar du med "i det siste"? Flyger ju fortfarande för Spanair !

Beklager, det er nok KHE jeg har sett (jeg sjekket TAFPL´en). Den flyr jo fortsatt rundt i Star Alliance / Spanair farger....

Originally posted by RolfL
Originally posted by Fellowship

Söndagen den 5 juni flög OY-KHE för SAS och har väl gjort så sedan den kom tillbaka från Spanair 16 april !
Da beklager jeg misvisende informasjon, men det virket der og da veldig som en JKK-flight... (de har ikke code-share ?? )
Hvorfor fjerner de ikke Spanair-klistremerkene når den flyr for SAS igjen ???

Back