Ikke helt riktig, den er kommet langt på vei til å bli sertifisert, det gjenstår nok enda noe testingOriginally posted by Someone
RR Trent1000 er nå blitt sertifisert
Og ble i natt Seattle-tid rullet den ut av Building 40-26 til den ene av de tre painthangarene på Paine Field. Bilder kan sees her:Originally posted by Someone
Og 787-8 skal nå stå på sine egne ben for første gang
Mer lik en forvokst ERJ-175 om du spør meg...Originally posted by fredrik propell
For meg så den ut som en Airbus-hybrid^_^
Det kommer an på hvilke config en bruker. For flighter på 10+ timer er 180 til 240 seter sannsynlig, men en kan fint dytte 375+ pax inn her. Antallet pax vil også avhenge av om en velger åtte eller ni seter i bredden. 787-8 vil ha en exit limit på 440 IIRC.Originally posted by fredrik propell
Og så liten som den var da! Hvor mange seter får man dytta inn der? Trodde den skulle være større jeg...
Originally posted by brendas
Mer lik en forvokst ERJ-175 om du spør meg...Originally posted by fredrik propell
For meg så den ut som en Airbus-hybrid^_^
Det kommer an på hvilke config en bruker. For flighter på 10+ timer er 180 til 240 seter sannsynlig, men en kan fint dytte 375+ pax inn her. Antallet pax vil også avhenge av om en velger åtte eller ni seter i bredden. 787-8 vil ha en exit limit på 440 IIRC.Originally posted by fredrik propell
Og så liten som den var da! Hvor mange seter får man dytta inn der? Trodde den skulle være større jeg...
Maskinen er 56,72 meter lang, og har et vingespenn på 55,91, så det er ikke snakk om noen liten maskin... Dette er minstemann i 787-serien, 787-9 vil være ca seks meter lengre og ha et to meter lengre vingespenn. 787-10 vil være enda 6 meter lenger enn 787-9, og vil være større enn 777-200. Mao, dette er ingen småtass.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.