SQ priser fra OSL

3tflyer

ScanFlyer Blue
SQ kan nå bookes på SQs nettsider fra OSL med gjennomgående billett, men en relativt stiv prising. OSL-SIN t/r n.kr.11 000.-. På samme nettside til SQ er LHR-SIN t/r priset til 630 GP. Hvorfor så stor forskjell???

SQ kan nå bookes på SQs nettsider fra OSL med gjennomgående billett, men en relativt stiv prising. OSL-SIN t/r n.kr.11 000.-. På samme nettside til SQ er LHR-SIN t/r priset til 630 GP. Hvorfor så stor forskjell???

SQ har hyggelige priser fra Svergie også. Det beste er at det står på SQ sidene at prisen på 11 000 fra Oslo ikke gir bonuspoeng. :rolleyes:

Jeg har inntrykk av at Orkide har veldig gode priser med SQ ut av Norge. Sjekk dem heller!

BF:cool2

Jeg bestilte SQ fra Wikstrøm denne gangen. Da fikk jeg for 8.200 totalt, avreise 26 Nov via London.

Jeg bestiller alltid SQ billettene fra London, å så kommer jeg meg til London på en eller annen billigbillett. Er jo litt styr å sjekke inn på ny på Heathrow, men det er verdt det. En kompis sparte over 5000kr på å gjøre det slik på ruten SVG-LHR-SIN-SYD-MEL-SIN-LHR-SVG

Jeg bestiller alltid SQ billettene fra London, å så kommer jeg meg til London på en eller annen billigbillett. Er jo litt styr å sjekke inn på ny på Heathrow, men det er verdt det. En kompis sparte over 5000kr på å gjøre det slik på ruten SVG-LHR-SIN-SYD-MEL-SIN-LHR-SVG
Jeg har samme erfaring. For noen år siden fikk jeg tur/retur LHR-KUL-MEL med Malaysia Airlines for £535 + 1000 kr for tilslutning fra Norge.

Så forresten at SQ selger LHR-SIN-SYD//MEL-SIN-LHR i april for £769 nå, med full bonusopptjening. Det må sies å være billig!

Back