SQ F, St Regis Bali, SQ C og DL C + annet snadder

Synes nesten de F-setene til SQ ser for brede ut. Beltet sitter jo festet nesten på midten?

Det var hele 4 spedbarn i C. SQ hadde plassert gullungen på første rad i mini kabinen (der vi satt) og de andre 3 på de første to radene i kabinen bak.

De burde kanskje plassere alle i samme kabin og siden flighten var langt fra full, flytte folk lengre unna, ihvertfall gi tilbud om det før man boarde?

Men den debatten kan man jo ta i tråden du linket til:old

[mod] Innleggene om barn ombord i fly/barn i biz er flyttet til en tidligere tråd om samme tema. http://forum.flyprat.no/showthread.php?p=836938 [/mod]

Takker for en finfin rapport, Tommy! Det skal vel noe til å toppe dette :cool:

Herregud, så fantastisk! Takk for titten, Tommy! Ser ut som om dere har hatt en fantastisk bryllupsreise. Gratulerer! :)

Konge, ble både tørst og sulten av dette ! :) Og gjør det enda mere fristende å bruke billetten jeg har østover på lørdag.
Bryllupsreise med stil, Gratulerer ! :)

Wow, St. Regis Bali er jo helt amazing.. som det kanskje bør være for 500 USD natten :p Angrer som en hund at jeg avbestilte det den helgen jeg var på DPS-JFK run i 2009, gikk heller for SPG sin Laguna som var under halve prisen, men langt fra så fantastisk selvsagt.

Grattis med vel overstått honeymoon og takk for fin rapport.

Som kommentar til baby i SQ C, etter at jeg fikk barn er jeg forelsket i SQ C. Genialt å kunne ligge med kid´en ved siden av deg i den brede stolen om natten, helt suverent.

Nå hjelper det nok at guttungen er av det sovende slaget (ikke helt ulikt faren), skal se om jeg ikke finner bilde av oss i drømmeland. Sånn ellers kan det være greit å bestille seter langt unna bulkhead som ofte er bassinet, og hvis alt annet går galt har de jo mye bra sovemiddel ombord :drink

Her er gutta på tur ja:
farogsonnsq25.jpg

Last edited:
Wow, St. Regis Bali er jo helt amazing.. som det kanskje bør være for 500 USD natten :p Angrer som en hund at jeg avbestilte det den helgen jeg var på DPS-JFK run i 2009, gikk heller for SPG sin Laguna som var under halve prisen, men langt fra så fantastisk selvsagt.

Grattis med vel overstått honeymoon og takk for fin rapport.

Takker! Vel, villaene starter jo paa 1100 daler for de som ikke synes en suite paa 130 kvadrat er nok ;)

Forstår jeg det rett at frokost alltid er inkludert på dette hotellet uansett romkatefori, eller var det Platinumstatusen som "tryllet"?

Bagus bagus!! Super rapport Tommy :up:

Litt annen stil på det Bali oppholdet en det som jeg var vant med når jeg bodde nede i Indo :)

La ikke merke til noe bygging av ny terminal på DPS når jeg var der sist i Nov.2011. Må ha skutt opp i været siste året da. Uansett det behøves (faktisk er stort sett alle flyplasser i Indonesia kraftig underdimensjoner for tia)

Du verden !!!

Takker for en fantastisk bilderapport fra en helt utrolig reis, kunne pinadø ha reist på bryllupsreise ofte jeg ;-)

Takker igjen for alle kommentarer! Neste interessante tur blir nok ikke foer i september med BA F til Paris, ikke sikker paa om det blir spennende nok

Back