SQ A380-800

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Bare en liten info. Fruen hadde med en slik til meg i dag i skala 1:200 kjøpt ombord på SQ.. Virkelig feiende flott... Kan anbefales..

Kan jo ikke bare komme med sånn informasjon uten å komme med bilde. :naughty:

Men hvis den kan sammenlignes med min EK 388 i samme skala så kan jeg forestille meg den.

Sikkert samme produsent... Det står "hogan" på min, and he, he, har du ikke
lest andre steder at jeg ikke kan laste opp bilder, men først til høsten:colgate::colgate:

Min står det bare Airbus og Emirates på. Trodde du ikke fikk lastet opp bilder grunnet mangel på scanner? Eller er det mangel på kamera også?

He, he Henshaw. Plenty av top kameraer, og som nevnt andre steder jeg ga bort scanneren i uåpnet boks. Orket ikke å lese manual og koble ledninger.

Uploade har jeg ikke satt meg inni. Dette har sikkert med alder å gjøre..;):lol:

Joda Olebno, det er den.Men lurer litt på om det er penere ikke å få på hjula. Hva mener du ?

Er det ingen som har klarte å prakke på deg et lynkurs i uploading altså? :p

Jeg synes at den ser best ut med hjula på, er sånn man som oftest ser de i virkeligheten.

He, he Henshaw. Plenty av top kameraer, og som nevnt andre steder jeg ga bort scanneren i uåpnet boks. Orket ikke å lese manual og koble ledninger.

Uploade har jeg ikke satt meg inni. Dette har sikkert med alder å gjøre..;):lol:

Joda Olebno, det er den.Men lurer litt på om det er penere ikke å få på hjula. Hva mener du ?

Det er ikke min modell, men hadde det vært ville jeg droppet hjulene når den er på "stativ".

Bare en liten info. Fruen hadde med en slik til meg i dag i skala 1:200 kjøpt ombord på SQ.. Virkelig feiende flott... Kan anbefales..

Hvor mye måtte hun ut med for denne herligheten?

Selv kjøpte jeg en 1:400 modell av samme fly på Toystore på MBK i BKK.

BF:cool2

Så en slik over Stavangerhimmelen i dag kl. 11. Fra Toronto til Dubai.
Noen andre som så og fikk knipset ?

Back