Re: Språkbruk og holdninger på forumet....
Jeg trekker meg frivillig fra forumet, så blir alt etter demokratiske regler ^_^
Jan Støkkebo
Jeg trekker meg frivillig fra forumet, så blir alt etter demokratiske regler ^_^
Jan Støkkebo
Originally posted by dc-8-63
Jeg ser i grunn litt anderledes paa "Flyforumet" - det er en konversasjons "kafe" hvor faglig innlegg blander seg fint med noe Off Topic, rammene er rimelig loese....
Originally posted by dc-8-63
Jeg ser i grunn litt anderledes paa "Flyforumet" - det er en konversasjons "kafe" hvor faglig innlegg blander seg fint med noe Off Topic, rammene er rimelig loese....
Originally posted by Trety
Når det gjelder OT-postingene kjøper jeg ikke umiddelbart PH-NDR's argumenter. Vi har fått en kotyme her der postingene merkes med "OT:" slik at man selv kan velge å lese dem eller ikke og personlig synes jeg det fungerer glimrende.
Originally posted by imm
Jeg er ikke enig i at fullt navn må brukes.
Det kan være folk som jobber i bransjen, som kanskje ville kvie seg for å komme med kritikk mot eget selskap dersom fullt navn skulle brukes.
Alle bør ha lov til å synes hva en vil om selskapet en jobber i, og være enig eller uenig i veivalg som gjøres av ledelsen i selskapet. Men det kan sikkert for endel folk, virke ulojalt å gå ut på nettet å være mot disse veivalgene, under fullt navn.
IMM
Originally posted by Olebno
I min verden blir dette fullstendig galt. Det er selvfølgelig opp til den enkelte å være enig eller uenig i de disposisjoner ens arbeidsgiver gjør, men å gå ut anonymt i åpne forum med kritikk av arbeidsgiver-/plass er for meg helt uakseptabelt. I noenlunde veldrevne bedrifter har man mulighet for å lufte uenigheter internt. (...)
Originally posted by Olebno
Originally posted by imm
Jeg er ikke enig i at fullt navn må brukes.
Det kan være folk som jobber i bransjen, som kanskje ville kvie seg for å komme med kritikk mot eget selskap dersom fullt navn skulle brukes.
Alle bør ha lov til å synes hva en vil om selskapet en jobber i, og være enig eller uenig i veivalg som gjøres av ledelsen i selskapet. Men det kan sikkert for endel folk, virke ulojalt å gå ut på nettet å være mot disse veivalgene, under fullt navn.
IMM
I min verden blir dette fullstendig galt. Det er selvfølgelig opp til den enkelte å være enig eller uenig i de disposisjoner ens arbeidsgiver gjør, men å gå ut anonymt i åpne forum med kritikk av arbeidsgiver-/plass er for meg helt uakseptabelt. I noenlunde veldrevne bedrifter har man mulighet for å lufte uenigheter internt. Ønsker man å kritisere egen arbeidsgiver i media eller andre åpne forum, får man jaggu ha såpass rygg at man gjør dette under fullt navn. En annen ting er at hvis man er til de grader uenig med arbeidsgiver, kan det kanskje være en ide å skifte arbeidgiver.
Ole Bjørn
(En "ung" mann på 64 som hadde første arbeidsdag på Bodø Lufthavn for 45 år siden)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.