L LN-KRF ScanFlyer Gold 2 May 2011 #1 Her kommer noen bilder fra OSL 26APR11, mens vi ventet på SK4438, så tok vi ett par timer mens vi ventet på flyet. Ikke så mye å skryte av, men er i allefall noe.. Denne var ny for meg, Swiss med A321 Det var det jeg hade og by på for denne gang..
Her kommer noen bilder fra OSL 26APR11, mens vi ventet på SK4438, så tok vi ett par timer mens vi ventet på flyet. Ikke så mye å skryte av, men er i allefall noe.. Denne var ny for meg, Swiss med A321 Det var det jeg hade og by på for denne gang..
Halvorsn ScanFlyer Molded 2 May 2011 #2 Ser du har mye rart på både sensor og ytre linseelement her, men ellers bra!
L LN-KRF ScanFlyer Gold 2 May 2011 #3 Halvorsn said: Ser du har mye rart på både sensor og ytre linseelement her Click to expand... Ja jeg vet det har ikke rensa kameraet mitt ennda, men det skal bli gjort før sesongen starter for fullt..
Halvorsn said: Ser du har mye rart på både sensor og ytre linseelement her Click to expand... Ja jeg vet det har ikke rensa kameraet mitt ennda, men det skal bli gjort før sesongen starter for fullt..
H Hermann SF ScanFlyer Silver 2 May 2011 #5 OY-SVF, er det en maskin som flyr for Sun Air og eventuelt til Århus ? Eller er jeg på villspor ? Puslete sak, men gjør vel nytta si den også...
OY-SVF, er det en maskin som flyr for Sun Air og eventuelt til Århus ? Eller er jeg på villspor ? Puslete sak, men gjør vel nytta si den også...
L LN-KRF ScanFlyer Gold 5 May 2011 #6 Takk for kommentarer! Noen som veit hvor man kan få rensa kameraet billig og kjapt?
LN-RPL ScanFlyer Blue 6 May 2011 #8 Flott serie dette her Kimmen. Pen belysning i bidene og en fin skarphet. Men som Halvorsn sier så er det litt kornete, ellers er bildene utrulig flotte. Vente bare på en ny serie i samme flotte stil.
Flott serie dette her Kimmen. Pen belysning i bidene og en fin skarphet. Men som Halvorsn sier så er det litt kornete, ellers er bildene utrulig flotte. Vente bare på en ny serie i samme flotte stil.