Spottertur til Barcelona

Glenn

ScanFlyer Gold
Hei! ;)

Det er kanskje bare meg, men jeg fikk tanken om å ta en spottertur til Barcelona den 28. april - om jeg får sikret meg en 1 kr's tur med Thomas Cook (hehe). :rolleyes:

Hvordan er spottermulighetene i Barcelona?

Reiser hjem igjen samme dag.
Om noen vi kaste seg på og bli med, så hadde jo det vært hyggelig! :)

Kanskje jeg får laget en liten tripreport med TC sin A330 også :)

Last edited:
Hvordan fly til Barcelona for kr 1,-?

Edit: Google er til stor hjelp:) Men blir større utgift å komme seg hjem da. Men fin mulighet til langhelg for en rimelig penge.

Last edited:
Det er vel ikke mye stort og spennende på BCN vel? Da var det vel andre flyplasser i Europa som hadde vært mer spennende!?!

BF:cool2

Det er vel ikke mye stort og spennende på BCN vel? Da var det vel andre flyplasser i Europa som hadde vært mer spennende!?!

BF:cool2
Det er ikke så veldig mye stort på BCN nei, men det er mange selskaper der som man ikke ser i Norge, selv om det ikke er så store fly.
De som flyr stort er Air Canada, Air Transat, AA, Delta, SQ og US for å nevne noen. Og det er mye mer stort der enn på OSL. :rolleyes:

Det er jo litt for flyturen også, ikke så ofte man har muligheten til å fly OSL-BCN med A332.

Jeg trodde at en ekte flytulling bestandig takket ja til flere timer i lufta jeg. ;) :p
Så aboslutt, Ståle!

Det er ikke så veldig mye stort på BCN nei, men det er mange selskaper der som man ikke ser i Norge, selv om det ikke er så store fly.
De som flyr stort er Air Canada, Air Transat, AA, Delta, SQ og US for å nevne noen. Og det er mye mer stort der enn på OSL. :rolleyes:

Det er jo litt for flyturen også, ikke så ofte man har muligheten til å fly OSL-BCN med A332.

Så aboslutt, Ståle!

Godt å se at noen kan bekrefte dette, sitter og tråler nettet etter billige returbiletter nå..

Flere som fikk sikret seg enkronersbilett? Sitter her og klør sikkelig i hodet om jeg skal holde ut med FR hjem eller ta AirBaltic via Riga. Hvordan er sistnevnte flyplass til transfer?

Back