Vestre bane er stengt til søndag 27.06.2010 klokken 1500 pga oppgradering. Da er det bare å benke seg på østsiden og kose seg med all trafikk på en bane.
Da burde man jo klare å få til noe. Men jeg er fortsatt litt noldus når det gjelder framkommeligheten til spotterplasser ved østre bane. Er det noen enklere muligheter for å komme seg dit uten å traske i alle mulige typer skog ? Hjelp !
Da burde man jo klare å få til noe. Men jeg er fortsatt litt noldus når det gjelder framkommeligheten til spotterplasser ved østre bane. Er det noen enklere muligheter for å komme seg dit uten å traske i alle mulige typer skog ? Hjelp !
skal man gå er det dessverre lite å gjøre med :/ Mye enklere til vestre bane med buss. Mener dog at jeg har sett en shuttle-buss i nærheten av østre del av OSL altså...
fant ut at den var stengt da jeg manøvrerte min Mini Cooper D Leiebil opp på vollen og synes at det va litt stusselig med trafikk på den sida Men fikk sust over på den andre vollen, etter at jeg først kjørte forbi avkjøringa